Напередодні Дня Землі, який відзначають 22 квітня, Garnier провели першу конференцію, присвячену Green Beauty. Під час заходу виступили спікери від відомих брендів, було підбито підсумки з досягнень Garnier в екологічному напрямку та відбувся майстер-клас з апсайклінгу.
Garnier є одним із тих брендів, який швидко та впевнено розвивається в екологічному напрямку. Під час конференції команда бренду поділилася, що до 2025 року 100% паковань з пластику будуть з можливістю повторного поповнення, придатними до перероблення та компостування, а 100% виробничих об'єктів використовуватимуть поновлювані на 100% джерела енергії. Вже зараз діє акція "Надай друге життя пакованням Garnier", метою якої є збирання використаних пластикових паковань косметичних засобів бренду та їх подальше перероблення — у мережевих магазинах косметики біля кас стоять кошики для порожніх баночок. Також важливим реалізованим проєктом Garnier є ініціатива "Подбай про енергоживлення лікарень", в межах якого вдалося зібрати 14 мільйонів гривень і облаштувати у лікарнях системи безперебійного енергопостачання з сонячними панелями.
Серед спікерів заходу були зокрема Антоніна Пашніна, старша менеджерка зі сталого розвитку L'Oreal Україна, яка говорила про важливість сталого розвитку для збереження планети, та Ксенія Шнайдер, співзасновниця бренду KSENIASCHNAIDER, чий виступ завершував конференцію і був присвячений впливу екології на моду та необхідності свідомого споживання одягу. Дизайнерка також розповіла про те, як бренд працює над цими питаннями та звідки черпає натхнення.
У 2024 році Garnier має освітню місію, яка спрямована на залучення молодого покоління. Саме цьому серед гостей конференції були студенти київських вишів, котрі мали можливість ознайомитися з важливими проєктами у сфері сталого розвитку.