Дрю Беррімор започатковує власне однойменне lifestyle-видання.
Беррімор разом з Bauer Media Group видаватиме Drew — щоквартальний журнал про стиль життя, у якому йтиметься про різні захоплення актриси й ведучої ток-шоу, зокрема й красу, подорожі та їжу. Журнал дебютує тільки в крамницях Walmart 14 червня за ціною 9,99 долара, а через тиждень буде доступний у газетних кіосках по всій країні.
Беррімор працювала над ідеєю видання приблизно два роки й частково надихнулася на його створення після роботи над рекламною кампанією в журналі для свого бренду Flower Beauty кілька років тому. Що стосується змісту, то Drew продовжуватиме теми, обговорювані в "Шоу Дрю Беррімор", яке дебютувало на CBS у вересні минулого року. У журналі буде колонка "Дорога Дрю", аналогічна уривку з її ток-шоу, де вона відповідає на запитання аудиторії. Журнал також міститиме особисті рекомендації Беррімор: рецепти, поради щодо закупів і огляд продуктів.