10 брендів домашнього декору представили Україну на виставці Ambiente

LIFE
21 лютого 2023

Українські бренди домашнього декору в межах об’єднання жінок-підприємиць Oplich представили свою продукцію на виставці Ambiente, яка пройшла 3–7 лютого у Німеччині. Долучившись до виставки, учасниці вкотре визначили позицію України на карті предметного дизайну як сміливу, життєстійку, інноваційну та продемонстрували, що наша держава сповнена безлічі талантів, ідей та нестандартних рішень.

Ambiente – найбільша у світі виставка споживчих товарів, що проводиться у місті Франкфурт-на-Майні щорічно. На виставці представлені різноманітні товари у трьох основних зонах: Dining (посуд, сервірування, столові прилади, електроприлади, дизайн, аксесуари), Giving (сувеніри, подарунки, ювелірні прикраси) та Living (предмети інтер'єру, текстиль, товари для краси та здоров'я, святковий декор). Ambiente-2023 також зосередила свою увагу на актуальних темах, як-от сталість, нові підходи до роботи, дизайн, спосіб життя, поєднання з природою, роздрібна торгівля майбутнього та розширення цифровізації у торгівлі. За попередніми оцінками, у 2023 році виставка прийняла понад 4000 стендів експонентів та понад 100 000 відвідувачів з таких ТОП-10 країн (окрім Німеччини), як Італія, Франція, США, Королівство Нідерландів, Велика Британія, Іспанія, Туреччина, Греція, Польща та Швейцарія.

Цьогоріч на виставці десять брендів креативної індустрії з України представили понад 100 виробів з асортименту своїх продуктів на спільному стенді Oplich, серед них:

Участь українських підприємств зі сфери креативних індустрій на міжнародній виставці Ambiente у Франкфурті організовано ГО "Український центр сприяння інвестиціям та торгівлі" за підтримки Програми USAID "Конкурентоспроможна економіка України".

"Від початку повномасштабної війни українські бізнеси опинилися під загрозою існування, а разом із цим — добробут наших сімей. Пишаємося, що навіть попри надскладні умови креативна індустрія розвивається прискореними темпами, і хочемо, аби українські жінки-підприємиці зробили прорив, відкриваючи для себе нові ринки та представляючи нашу державу на провідних міжнародних виставках. Так їхні бізнеси стануть справді життєстійкими, а ми зможемо захистити українську ідентичність і культуру, які прагне знищити ця війна. Маємо надію, що вже зовсім скоро вироби учасників ініціативи будуть жити поруч із власниками по всьому світі, об'єднуючи їх особливою українською енергією", — зазначає виконавча директорка ГО "Український центр сприяння інвестиціям та торгівлі" Ірина Титарчук.

"Презентування виробів українських підприємців на найбільшій виставці споживчих товарів Ambiente є чудовою можливістю для демонстрації креативного потенціалу України та налагодження ділових зв'язків. Програма USAID "Конкурентоспроможна економіка України" підтримує жіноче підприємництво та стимулює вихід підприємців на нові ринки, що сприяє збільшенню продажів та збереженню робочих місць", – зазначила Олеся Залуська, керівниця Програми USAID "Конкурентоспроможна економіка України".

Популярне на VOGUE