В Україні з’явився новий онлайн-сервіс для тих, хто обирає усвідомлений підхід до догляду за шкірою. В Starlit Group створили платформу Skintet з персоналізованими рекомендаціями, консультаціями з професійними косметологами та списком ретельно підібраної косметики, яка відповідає сучасним вимогам ефективності, етичності та сталого розвитку.
Заснований на 17-річному досвіді українського beauty-дистриб’ютора Starlit Group, Skintet став відповіддю на зміну запитів сучасних жінок і чоловіків. Сервіс створений для тих, хто втомився від нав’язливих трендів, маркетингового шуму та нескінченних експериментів із доглядом і прагне знайти те, що справді працює.
Що пропонує Skintet?
- Безоплатне онлайн-тестування та персоналізована інструкція з догляду.
- Консультації з косметологами у зручному форматі — відео, аудіо або текстовому.
- Підбір косметики з обмеженого, але ретельно відібраного асортименту брендів.
На платформі представлені продукти лише з науково підтвердженою дією, зокрема від таких брендів, як Medik8, Revitalash, Perricone MD, Cosmetics27 тощо. Усі засоби не тестуються на тваринах та виготовлені з турботою про довкілля, що підкреслює філософію відповідального ставлення до природи.
"Skintet — це про догляд без зайвих експериментів, про розуміння своєї шкіри та вибір того, що дійсно працює. Ми прагнемо змінити культуру догляду та зробити її усвідомленою, науково обґрунтованою й комфортною для кожного", — коментує засновниця платформи Тетяна Таран, CEO Skintet та Starlit Group.
У центрі місії Skintet — побудова спільноти свідомих користувачів доглядової косметики та популяризація персоналізованого підходу, який базується не на моді, а на глибокому розумінні потреб шкіри. Skintet — не просто ще один beauty-проєкт. Це — нова культура догляду.