Оперна, хаотична грайливість із неонуаром і спагеті-вестернами завдяки Тарантіно перетворилися на нову дисципліну, що вразила кінематографічну спільноту від самого початку його кар'єри. Виняткові почуття гумору, погляд на подачу, акторський склад та сюжети роблять Тарантіно культовим режисером не тільки XXI століття, а й за всю історію кінематографа. 27 березня Квентіну виповнюється 61 рік, а Vogue.ua розповідає про модний аспект його кінострічок.
"Скажені пси", 1992
Із цим фільмом Тарантіно практично самотужки повернув класичний костюм в моду 1990-х років. Він і Бетсі Гайманн, художниця костюмів, особливо не морочилися і зосередилися на чорно-білій гамі та простому крої, також у хлопців дуже скромне екіпірування з аксесуарів: чорні вузькі краватки й класичні оксфорди. "Ми шукали певну анонімність, яка може бути в ексшахраїв", — розповідала Гайманн. Цікаво, що тільки у героя Гарві Кейтеля був фірмовий костюм. Це подарунок від французького дизайнера Agnès B., решта одягу — родом з вінтажних магазинів і складів.
"Кримінальне чтиво", 1994
"Кримінальне чтиво" — майже повний посібник з моди 1990-х. Незалежно від того, одягнені герої в костюми чи повсякденний одяг, вони мають стильний, невимушений і завжди крутий вигляд. Гарбузик у сорочках із гавайським принтом, Мія Воллес у вільній сорочці оверсайз або Вінсент Вега в костюмі і краватці боло — кожен з образів відповідає характеру персонажів. Крім очевидної попкультури, що впливає на стрижку боб Мії та костюми "хлопців", навіть персонажам з меншою кількістю часу на екрані є що сказати про стиль.
"Безславні виродки", 2009
Мабуть, один з найбільш ексцентричних фільмів Тарантіно. Попри надлишок насильства в кожній стрічці режисера, винести сцени, де "безславні виродки" знімають скальп нацистам — не кожному вдасться. Безумовно, фантазії Квентіна в цій картині спірні, чого не скажеш про образи героїв.
Зрозуміло, що у військовому фільмі переважатиме стиль мілітарі та його варіації. Проте повсякденні образи героїв привертають найбільше уваги. Цивільний бушлат лейтенанта Альдо Рейнса зі шкіряними вставками точно підкреслює його характер. У поєднанні з недбало зав'язаним шарфом і характерною багатошаровістю цей образ є актуальним і сьогодні. Шкіряна куртка з поясом у парі з трикотажним джемпером і сорочкою, майка і підтяжки, куртка-бомбер кольору хакі — Донні Доновіц взагалі ікона стилю протягом усього фільму.
"Джанґо вільний", 2012
Дикий Захід, мисливці за головами й работоргівля — кращого антуражу для Тарантіно і не придумаєш. Поєднання екстравагантності та простоти персонажів підкуповує, вражає і засідає в голові. Це стосується не тільки їхніх особистостей, а й зовнішнього вигляду. Наприклад, Келвін Кенді (Леонардо Ді Капріо) майстерно поєднує дорогі тканини з бездоганним пошиттям, за допомогою чого хизується своїм статусом і набутками. А доктор Кінг Шульц — абсолютний майстер багатошаровості, що підкреслює різнобічність його персонажа.
В'язаний шарф, ковбойський капелюх, коротка куртка і шкіряні рукавички — можна позаздрити тому, який крутий вигляд має Джанґо в цьому ансамблі. Проте саме його безглуздий синій костюм — найбільш знаковий образ фільму. Після кількох місяців в тому самому одязі він використовує здобуту свободу й одягається екстравагантно. Джанґо робить звичайний fashion statement. І хоча нікому з нас ніколи не доведеться робити таку заяву про свободу, як він, — варто пам'ятати про силу час від часу бути сміливим.