27-річна південнокорейська модель Чон Хо Ен зіграла головну роль в новому серіалі "Гра в кальмара", підкоривши увесь світ. За кілька днів кількість підписників актриси в Інстаграм зросла до 18 мільйонів — а Louis Vuitton оголосили її своєю новою амбасадорокою.
У вересні перелік найпопулярніших серіалів Netflix очолив південнокорейський трилер "Гра в кальмара" — за кілька тижнів серіал перетворився просто з хіта на культурний феномен, ставши найпопулярнішим оригінальним шоу Netflix. Серіал розповідає, як через потребу в грошах 456 гравців приймають дивне запрошення взяти участь в таємній грі. Їх очікує привабливий приз, але ставки смертельно високі — змагання виявляються грою на виживання... Дев'ять динамічних і кривавих епізодів, створених режисером Хван Дон Хеком, змушували всіх гадати до самого фіналу, чим усе закінчиться, — навіть актори, які зіграли у фільмі, цього не знали.
Головну жіночу роль у серіалі грає модель з Південної Кореї Чон Хо Ен, яка входить до 50 найкращих моделей моди на models.com. Вона грає кишенькового злодія Кан Се Бек, яка з'являється у грі під номером 067 — і бореться за своє виживання, а також за головний приз, що дозволяє дівчині почати нове життя. В інтерв'ю британському Vogue актриса розповіла, що загадки розпочалися вже під час прослуховування. "Я отримала тільки три частини сценарію перед прослуховуванням. Там були сцени з молодшим братом Се-Бека, брокером з Північної Кореї, і розмова з Гі-Хоном з передостаннього епізоду. У мене не було особливого контексту. Мені довелося використовувати свою уяву, щоб заповнити прогалини"..
Дівчині дісталася дуже непроста роль, особливо якщо врахувати той факт, що вона дебютантка і "Гра в кальмара" — її перша роль. При цьому в світі моди 27-річна Чон Хо Ен добре відома. В її біографії — покази Chanel, Bottega Veneta, Louis Vuitton, Schiaparelli, Dolce & Gabbana, Prada. Дівчина виростала в передмісті Сеула, підлітком працювала фрілансеркою на Тижні моди в Сеулі, беручи участь у показах без допомоги агентства. Уже в 16 років вона почала свою кар'єру, пізніше уклала контракт з агентством ESteem Models, посіла друге місце в четвертому сезоні корейської Next Top Model і потрапила на обкладинку корейського видання Vogue.
Саме завдяки моделінгу Чо Хо Ен захопилася кіно. Вона постійно перебувала в дорозі, багато літала заради роботи, і в дорозі запоєм дивилася кіно. Її лідери — "Вічне сяяння чистого розуму", "Фарго" і "Вбити Білла". За іронією долі, дівчина вважає за краще артхаусне кіно трилерів і кровопролиття. "Я не велика шанувальниця фільмів жахів, але деякі з них мені подобаються в цьому жанрі", — каже вона, згадуючи хіт Арі Астера 2019 року "Мідсоммар" або сатиру Джима Джармуша "Мертві не вмирають". Дівчина каже, що серед її улюблених акторів — Френсіс Макдорманд, Люпіта Ньоно і Адам Драйвер — актори, чий головний талант — розчинятися у своїй роботі. Якоїсь миті Чо Хо Ен захопилася акторською майстерністю, адже для неї це стало способом краще зрозуміти себе та інших людей. "Коли я подорожувала одна в літаках і зупинялася в готелях, я проводила більшу частину своїх днів, просто переглядаючи фільми, — каже вона. "Я все більше і більше думала про себе і де я знаходжуся в суспільстві в цілому. Що значить бути людиною? Необхідність відповісти на ці питання і привела мене до акторської майстерності".
Позаяк "Гра в кальмари" була її першим прослуховуванням, дівчина не очікувала, що вона отримає роль або що серіал стане шалено популярним. "Я була така щаслива через те, що отримала роль. Я все ще нервую, думаючи про зустріч з аудиторією через екран. Я ніколи навіть мріяти не могла, що шоу стане такою світовою сенсацією". Проте, у Чо Хо Ен є теорія, чому серіал про те, як люди борються за виживання, так захопив глядачів. "Гра в кальмари — це історія про людську природу, яка виражається найяскравіше через прості дитячі ігри. Історії, розказані різними персонажами в нашому серіалі, знайшли в мені відгук", — говорить вона. "Я думаю, їхні особистості абсолютно виправдовують вибір, який вони роблять, — і наслідки цього вибору".
Щоб підготуватися до зйомок, актриса написала щоденник для свого персонажа і в процесі знайшла паралелі між стриманим характером Кан Се Бек і опором, який вона сама як модель відчувала на початку своєї кар'єри. "У певному сенсі її життя було дуже схоже на моє життя за кордоном. У той час було важко поділитися своїми емоціями і святкувати з родиною і друзями, коли сталося щось хороше, або зрозуміти, що робити, коли сталося щось погане. Все, що я відчувала, жило тільки в моїй голові, і лише в моїй голові. Тому я можу зрозуміти самотність Кан Се Бек і те, як вона намагається вижити".
Кан Се Бек — біженка з Північної Кореї, яка увійшла в моторошну гру, щоб зібрати грошей для свого молодшого брата — тому вона одна з найсимпатичніших персонажів в серіалі. "Найпрекрасніше в Кан Се Бек — це її готовність пожертвувати своїм життям заради сім'ї, і ця енергія робить її такою сильною і гідною".
У "Грі в кальмара" дівчина знімалася разом з провідними корейськими акторами — це Лі Чон Чже (зірка Південної Кореї з середини 90-х) і Лі Бен Хун (один з найпопулярніших акторів в країні і популярний в США завдяки своїм ролям у "Термінаторі". Чо Хо Ен говорить, що їй довелося "забути" деякі модні уроки, які вона засвоїла за роки роботи у великому модному бізнесі. Ідеальна поза для подіуму? Не ідеальна для трилера, де людей жорстоко вбивають!" Спочатку я намагалася позбутися звичок, які розвинула в якості моделі, і це було великою проблемою — заново навчитися ходити і рухатися природніше. Але мій досвід роботи моделлю допоміг мені зрозуміти, як рухатися перед камерою і як камера мене дійсно бачить".
За пару тижнів з часу виходу серіалу кількість підписників Чо Хо Ен в інстаграмі збільшилася до 18 мільйонів — тепер вона офіційно найпопулярніша корейська актриса в Instagram. Але дівчина не збирається кидати свою роботу в моді — так, 4 жовтня Дім Louis Vuitton оголосив, що актриса, з якою вони вже працювали у 2017 році, тепер стане його глобальним абмасадором. "Найважливіше — це люди, з якими я працюю, і досвід", — говорить вона. "Я просто люблю працювати, навіть якщо я вже цим займаюся". З огляду на успіх "Гри в кальмара", ім'я Чо Хо Ен напевно вже піднялося на вершину списку всіх кастинг-директорів в Голлівуді та в світі моди. Проте, для людини, чия кількість підписників у соціальних мережах зросла на мільйони за кілька днів, Чо Хо Ен залишається дивовижно спокійною. Попри всі значні зміни, вона впевнено йде далі. "Життя триває. Я просто хочу сміливо рухатися вперед і пізнавати світ".