Кемерон Діас уперше заявила про себе у фільмі "Маска" (1994). Її поява на екрані була настільки яскравою, що одразу зробила акторку однією з найобговорюваніших зірок Голлівуду. Відтоді інтерес до неї лише зростав, адже глядачі полюбили її за природну красу, щирість і харизму.
Справжній прорив у кар’єрі актриси принесли комедії, які стали культовими. У фільмі "Дещо про Мері" (1998) Кемерон Діас створила образ, який запам’ятався на роки. У "Весіллі мого найкращого друга" (1997) вона підкорила публіку ніжністю й чарівністю. А стрічка "Ангели Чарлі" (2000) закріпила її статус справжньої суперзірки — разом із Дрю Беррімор та Люсі Лью акторка показала новий жіночий образ у кіно: сильний, стильний і водночас сповнений гумору.
Та Кемерон Діас ніколи не обмежувалася лише комедійним амплуа. Вона з успіхом брала участь у драматичних проєктах. Її ролі у фільмах "Ванільне небо" (2001), "Бути Джоном Малковичем" (1999), "Хочу бути тобою" (2005) та "Банди Нью-Йорка" (2002) довели, що Діас здатна однаково переконливо грати й у легких романтичних історіях, і в серйозних драмах. Її акторська гнучкість дозволила по-новому поглянути на її талант.
Крім кінематографічних успіхів, Кемерон Діас стала справжньою іконою стилю. У другій половині 1990-х і на початку 2000-х вона регулярно з’являлася на червоних доріжках у сукнях від Versace, Calvin Klein та Dior. Її образи відображали головні модні тенденції часу: мінімалістичні шовкові сукні-комбінації, тотал-луки з деніму, яскраві жакети й блейзери. Стиль Кемерон Діас став еталоном для цілого покоління молодих жінок і вплинув на розвиток моди на червоних доріжках того періоду. Її 1990-ті — це час становлення, великих прем’єр і культових образів.
За матеріалом vogue.co.uk