До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Задати тон: інтерв'ю з Андрієм Здесенком

Андрій Здесенко, засновник компанії Charisma Fashion Group і президент корпорації "Біосфера", – про стиль, хороший смак і головні тенденції чоловічої моди.

Андрій Здесенко

Філософія Charisma F. G. – еxpress your personality. Наші бутіки і представлені в них бренди (більше 60) дають змогу експериментувати зі стилем, дізнаватися про нові тренди. Наша мета – задавати тон в світі чоловічого ритейлу, відповідати запитам найвимогливіших клієнтів.

Реклама

Найважливіше правило – як в бізнесі, так і в житті – бути відкритим і чесним. Ніколи не брехати клієнту і не сперечатися з ним.

Наші клієнти – це люди, які вміють одягатися і роблять це із задоволенням. Для них важливий не тільки бренд, але і сама річ: тканина, ідея, фактура, крій, з чим вона поєднується і наскільки комфортна для носіння.

Дизайн кожного бутіка Charisma F. G. (всього їх сім: три мультибрендових, два монобрендових і два аутлет-центри) унікальний. Один з них розроблений італійською студією, ще два – спільно з найкращими українськими бюро. Бутік Shabelski, наприклад, отримав премію "Інтер'єр року" і був відзначений Moooi – світовим лідером у сфері інтер'єрного дизайну.

Один з головних трендів сезону – вельвет. Вельветовий бомбер Herno вишневого кольору – хіт осені. Варто звернути увагу на двобортний або класичний "м'який" піджак без підкладки від Lubiam і Lardini, кашемірові шарфи Bertolo, сорочки Barba Napoli, трикотажний класичний костюм-двійку Eleventy. Найактуальніший принт сезону – квітковий. Що стосується вічного питання "клітка або смужка?" – то, безумовно, клітинка. Трендові кольори: бірюзовий, фіолетовий, синій, бордо і пісочний.

Хороший смак – це поєднання харизми, парадоксальності і гумору. Стильну людину видно відразу: вміло підібране взуття, аксесуари, верхній одяг – іноді все це здається недбало, але завжди абсолютно природно. Щоб одягатися стильно, не потрібно витрачати силу-силенну часу і зусиль. Персональний стиль дає змогу впізнати людину навіть зі спини, тому що так одягнутися може тільки вона.

Основа мого гардеробу – не костюм, а, радше, окремо підібрані речі: джинси або чіноси, штани, піджак, сорочка, поло. Мені подобається вибудовувати комбінації: це захоплива гра. Люблю костюми Lardini; якщо шити на замовлення – то у Lubiam. У мене досить велика колекція піджаків, перш за все, Lardini і Boglioli. Джинси волію Tramarossa, Pantaloni Torino, трикотаж – Dalmine, Bertolo. Улюблені бренди сорочок: Van Laack, Barba Napoli, Orian. Взуття: Santoni, Premiata, Fratelli Rossetti і Rick Owens.

Щоб бути в курсі останніх тенденцій, я часто відвідую міжнародні виставки-ярмарки: Salone del Mobile, Базельський годинниковий салон, Женевський і Франкфуртський автосалони. Я допитливий, обожнюю подорожувати, відкривати для себе нові місця, бренди, тенденції та технології. Люблю джаз, тому корпорація "Біосфера" підтримує головні джаз-фестивалі в Україні. Сам граю на гітарі; минулого року нарешті реалізував свою мрію – зіграв на одній сцені з кумиром мого дитинства, Андрієм Макаревичем.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.