До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Інтерв'ю з ілюстратором Спіросом Галарісом – автором нових пакетів київського ЦУМу

ЦУМ продовжує святкувати своє 80-річчя і на честь ювілею представив оновлені пакети у колаборації з британським ілюстратором грецького походження Спіросом Галарісом. У новому дизайні пакетів відображений дух історії універмагу і флористичні мотиви, в які художник вміло інтегрував код ЦУМу – логотип, корпоративний колір та історичний фасад будівлі.

Vogue.ua розпитав у нього про деталі цієї співпраці, а також таємниці його професії і джерела натхнення.

Реклама
Спірос Галаріс

– Спірос, у своїх роботах ви застосовуєте як традиційні, так і новітні техніки. Яка з них є зараз вашою улюбленою і яку можна назвати найбільш актуальною 2019 року?

– У мене немає улюбленої техніки, але за останні кілька років мені вдалося розвинути власну техніку в тих напрямках, де, на мій погляд, вона працюватиме найкраще. Я перетворив малюнок олівцем і аквареллю на більш об'ємне зображення, завдяки техніці, у якій використовую мазки пензля або зафарбовую і створюю фактуру одночасно. У тому, що стосується техніки, я ніколи не дотримувався трендів, тому не знаю, яку можна вважати найпопулярнішою на цей момент. Але точно знаю, що бачу сьогодні дуже багато ілюстрацій а-ля Матісс, безліч "колажних" або ніби викроєних форм.

– Де ви освоїли професію ілюстратора?

– Ілюстрацією я займався в Лондонському університеті мистецтв. Експериментував там з багатьма стилями малюнку, але техніка і методи роботи як ілюстратора – це те, чого я навчився самотужки. Зараз, до речі, я використовую ті інструменти і кисті, якими працював і 10 років тому, коли лише починав.

Чому ви вибрали модну і б'юті-ілюстрації? Що спонукало вас до цього?

– Свобода і виразність, які є невід'ємною характеристикою індустрії моди і краси. Я подумав, що це дуже приваблива тема для творчості, і варіанти, за допомогою яких можна працювати, широкі і неосяжні.

З чого ви починаєте роботу над ілюстрацією?

– З вивчення теми. У мене є архів зображень, до якого я звертаюся за натхненням. Потім зазвичай вибираю кілька ідей, які хочу намалювати. Далі, як правило, кілька з них "спрацьовують" і отримують більше шансів на розвиток і на те, щоб перетворитися на фінальну ілюстрацію.

Хто з художників вас надихає? Що саме в їхніх роботах вас приваблює?

– Таких художників дуже багато, причому з різних галузей. Мене завжди вражають психоделічні роботи японського художника Кеїті Танаамі, люблю твори П'єро Форназетті за іронію і гумор, уважно розглядаю роботи Девіда Гокні, аби побачити колір і композицію. Мої герої-художники – це цілий вир барв, абсолютно різних стилів і естетик, тому тут вистачає місця і для моїх власних інтерпретацій.

Чи змінили соціальні мережі ваш спосіб комунікації з клієнтами і шанувальниками?

– Не можу сказати, що мене зачепив "бум" соцмереж. Втім, мені подобається Instagram, де зацікавлені люди можуть стежити за новинами, пов'язаними з моєю роботою, і знати, що відбувається у моєму світі. Але це не змінило способу спілкування з клієнтами, хоча соціальні мережі точно відкрили мою роботу для тих, хто в іншому випадку, можливо, ніколи б про неї не дізнався.

Ви зробили успішну кар'єру як модний ілюстратор завдяки співпраці з такими брендами, як Bergdorf Goodman, Sephora, Printemps, The New York Times, Harrods, Shiseido, Vogue, Bvlgari, Architectural Digest, Salvatore Ferragamo ... У вас є агент, який вас представив? Чи у вас була ефективна стратегія монетизації власного таланту?

– У більшості випадків така співпраця виникала цілком природним шляхом. Я створював роботи, які рекламував або публікував на різних креативних онлайн-платформах, деякі з них "підхоплювали" клієнти з різних країн. Це і була моя початкова маркетингова стратегія. А вже згодом мої роботи почали показувати і пропонувати потенційним замовникам у США, Франції, Італії.

Давайте поговоримо про вашу ілюстрацію для ювілейного пакета з нагоди 80-річчя ЦУМу. Що стало для вас найскладнішим завданням у цьому проєкті і скільки знадобилося часу?

– Я відчув справжнє задоволення під час роботи з командою ЦУМу над концептом принту, створюючи візуальний ряд образів до ювілею універмагу. Думаю, найважчим для мене було знайти елементи, які можуть представити історію ЦУМу, а також те, як ці елементи зможуть відобразити сучасний образ універмагу. Я не впевнений щодо точних дат, але разом з дизайнерами ЦУМу ми пробували різні підходи протягом кількох місяців, щоб вийти на переможний напрямок нашої концепції.

Це був ваш перший досвід роботи з українською компанією?

– Такого масштабу, мабуть, перший.

Як ви знайшли ключовий елемент для ілюстрації?

– Це був навіть не один, а ціла низка елементів, що виникли у зв'язку з деякими архівними зображеннями вітрин ЦУМу. Те, що було знаковим для минулого, я спробував проілюструвати сучасними засобами, і врешті-решт ключові елементи створили своєрідний візерунок, який все поєднав.

Над якими проєктами ви працюєте зараз?

– Попереду буде кілька цікавих подій. Я ілюструю дві книжки, які вийдуть до кінця року, і тільки-но закінчив працювати над різдвяною кампанією для мережі готелів класу люкс. Також є кілька fashion-видань, які вийдуть у друкованій версії вже цього літа.

– З нагоди 80-річчя команда ЦУМу також запускає новий спецпроєкт під назвою #TSUM_artbag. Яскраві пакети стали своєрідним аксесуаром, а в Instagram-постах їх все частіше можна побачити як арт-об'єкти. Це надихнуло команду ЦУМу на зйомку з фотографом Ксенією Каргіною і моделлю Марією Мельник, а також на запуск ініціативи #TSUM_artbag, в якій з 20 серпня може взяти участь кожен. Фото, відео та малюнки – основа контенту під гештегом #TSUM_artbag. Найкращу роботу обере команда ЦУМу, а автор отримає сертифікат на суму 10 000 грн, яку зможе витратити на покупки в універмазі.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.