Яскравий монохром — найбільший тренд наступної весни
Образи, зібрані в одному кольорі, — це не новина для модного світу. Періодично цей тренд повертається на подіуми — останнє велике пришестя яскравого монохрому сталося у 2016 році, коли Gucci й Loewe дружно зробили ставку на пурпуровий і колір морської хвилі. Через п'ять років дизайнери масово згадують про цей прийом, коли гра з відтінками є як ніколи захопливою, дозволяючи нашаровувати фактури й півтони. У сезоні весна-літо 2022 до нього не залишилися байдужими різні бренди — від Max Mara до Chloe і Blumarine.
Робота в одній колірній гамі дозволила багатьом дизайнерам сфокусуватися на експериментах із кроєм і силуетами. Так, італійський бренд MSGM поєднав джинси із заниженою талією, укорочений худі і об'ємний піджак, об'єднавши їх неоновим кольором тенісного м'яча. А в колекції Chloe Габріела Херст обрала за основу приємний для ока запорошено-апельсиновий відтінок — плетений костюм з топом і спідницею не лише вдало підкреслював свіжий відтінок шкіри моделі, а й гармоніював з ідеальним шкіряним тренчем.
Багато брендів саме за допомогою кольору надали нового звучання доволі повсякденним, на перший погляд, речам — Max Mara зробили ставку на лимонний відтінок, завдяки якому їхнє фірмове пальто зазвучало зовсім інакше, а Деніел Лі, який розробив колекцію Bottega Veneta весна-літо 2022, представив нову версію свого улюбленого зеленого. Навіть вечірні образи наступної весни легко можна складати в монокольорі — один із найбільш виразних представив Александр Вотьє. Сукню із сатиновим мокрим блиском кольору лайма вже неможливо уявити без чобіт у тон.
Модні експерти таке тяжіння до кольору пов'язують із втомою від постійних карантинних обмежень та оптимістичними почуттями, які нам завжди дарує весна. До неї, до слова, залишилося 100 днів.
За матеріалами: vogue.com (Rachel Besser)