КУПИТИ КВИТКИ

Цей кардиган стане головною покупкою початку 2026 року

Штучне хутро протягом усієї осені й зими впевнено виходило з тіні: воно з’являлося на подіумах, у вуличному стилі та колекціях ключових брендів – у комірах пальт, м’яких шарфах і головних уборах із легким ностальгійним настроєм. Тепер ця фактура робить логічний крок уперед і поєднується з кардиганом – практичною, але несподівано бажаною річчю, яка вже претендує на статус головного модного об’єкта початку 2026 року.

Valentino
Valentino

Реклама.

Miu Miu
Miu Miu

Остаточно мікротренд закріпили провідні модні доми. Valentino показали витончені силуети з люрексом і хутряними акцентами на рукавах та оздобленні. Chloé зробили ставку на розслаблений бохо-настрій і м’які об’єми, де хутро лише підсилює відчуття свободи, а Miu Miu запропонували найжиттєвіший варіант – кардиган на блискавці з теплим коміром, створений для щоденних виходів.

Blumarine
Blumarine

Gucci
Gucci

Трохи вінтажний, надзвичайно стильний і водночас практичний, кардиган із хутряним коміром має всі шанси стати головною покупкою початку 2026 року. Бо не так часто одна річ настільки точно поєднує комфорт, функціональність і тренд.

Фото: @alyssainthecity
Фото: @alyssainthecity

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.