КУПИТИ КВИТКИ

10 найгарячіших брендів початку 2024 року

Щокварталу пошукова модна платформа Lyst опубліковує рейтинг найбажаніших брендів серед користувачів сайту. Система аналізує пошукові запити, взаємодію та звички витрачати кошти користувачів. Днями Lyst знову представили свій рейтинг "найгарячіших брендів" за IV квартал, і, як завжди, є деякі несподівані зміни. Давайте подивимось, які бренди посіли перші 10 сходинок.

Valentino

Valentino
Valentino

Реклама.

Попереднє місце: 8

Бренд, відомий своєю розкішною майстерністю й елегантним італійським баченням, яким керує дизайнер П’єрпаолоПіччолі, а також високою модою, що зачаровує, посів цього разу 10-те місце.

Burberry

Burberry
Burberry

Попереднє місце: 10

Відтоді як приєднався до бренду в 2022 році, дизайнер Деніел Лі привніс свіжий погляд у традиційний англійський бренд, відомий своїми плащами та виробами для активного відпочинку, які історично полюбляє британська королівська родина.

Jacquemus

Jacquemus
Jacquemus

Попереднє місце: 9

Для 34-річного дизайнера Сімона ПортаЖакмюса, чий істинно французький бренд люблять як знаменитості, так і звичайні клієнти, це неухильне сходження до слави. Бренд посів 8-ме місце.

Versace

Versace
Versace

Попереднє місце: 5

Наче керуючи кораблем, Донателла Версаче відповідає за постійний культурний вплив бренду, заснованого її покійним братом Джанні в 1970-х роках. Його відвертий італійський гламур став вічною класикою.

SaintLaurent

Saint Laurent
Saint Laurent

Попереднє місце: 6

SaintLaurent завжди був брендом, вартим великої уваги, але останніми роками дизайнер Ентоні Ваккарелло започаткував дивовижну стриману елегантність, яка походить від ДНК бренду і виражається в структурних інноваціях. Результатом є одяг, який не підлягає часу, який можна носити, який передає силу. Бренд посів 5-ту сходинку.

Moncler

Moncler
Moncler

Попереднє місце: 7

Пуховики Moncler стали культовими, але бренд увійшов у нове покоління завдяки співпраці з передовими дизайнерами, зокрема РікомОуенсом і Річардом Квінном.

BottegaVeneta

Bottega Veneta
Bottega Veneta

Попереднє місце: 4

Шкіряні вироби BottegaVeneta "Intrecciato" стали синонімом сталої розкоші. Останніми роками креативний директор МетьєБлазі розширив можливості бренду за допомогою шкіри, додавши привабливих речей, зокрема шкіряні джинси trompe-l’oeil та бавовняні синглети, які стали бажаними серед модних клієнтів.

Loewe

Loewe
Loewe

Попереднє місце: 2

Починаючи у Loewe у 2013 році, дизайнер Джонатан Андерсон модернізував іспанський шкіряний бренд і зробив його одним із найбажаніших брендів модної індустрії. Останніми сезонами сюрреалістичні покази Андерсона — від суконь із квітами антуріума до штанів із надвисокою талією — задали тон експериментам у моді.

MiuMiu

Miu Miu
Miu Miu

Попереднє місце: 1

MiuMiu, інакше відомий як дочірній бренд Prada, завжди був одним із найбільш прогресивних будинків моди. Але останніми роками її безтурботні речі, як-от вірусний кроп-топ і короткі шорти, або блискуча нижня білизна, ідеально відповідають духу десятиліття (не кажучи вже про те, що допомогли MiuMiu стати експоненціально більш відомим брендом).

Prada

Prada
Prada

Попереднє місце: 3

З моменту створення новаторських колекцій МіуччіПрада в 1990-х роках Prada зберегли свою бажаність серед клієнтів, а співкреативний директор РафСімонс продовжує розширювати рамки майстерності та структури в асортименті чоловічого та жіночого одягу бренду. Тепер Prada посідає 1 місце у рейтингу.

За матеріалами: vogue.com.au

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.