UA

Журнал VOGUE

Подписаться
Продолжая просмотр сайта, вы соглашаетесь с тем, что ознакомились с обновленной политикой конфиденциальности и соглашаетесь на использование файлов cookie.
Соглашаюсь

Як українські інфлюенсерки зараз допомогають армії та країні

06 мая 2022

Кожен українець сьогодні намагається максимально бути корисним своїй країні. Звісно, не залишилися осторонь і українські інфлюенсери, які використовують свій голос, звертаються до аудиторії, волонтерять і збирають кошти для потреб армії та біженців.

Аліна Френдій

Аліна Френдій — українська інфлюенсерка, на яку в Instagram підписано понад 1 мільйон осіб. Війна заскочила дівчину в Мілані, куди вона вирушила на Тиждень моди. Разом з іншими українками вже 24 лютого вона вийшла на мітинг на підтримку нашої країни, допомагала вимушеним переселенцям до її рідного Тернополя та регулярно перераховує частину доходів її брендів Tote та Coosh на потреби ЗСУ. Також Френдій читає благодійні лекції, а зібрані кошти перераховує до фонду "Повернись живим". Під час останньої лекції у Варшаві, присвяченій формуванню особистого бренду в соціальних мережах, вдалося зібрати 170 тисяч гривень. "У мирні часи я читала лекції, щоб поділитися досвідом і знаннями, побачитися зі своїми підписниками. А тепер насамперед, щоб бути корисною Україні. Тішить, що навіть такі знання, здавалося б, далеко не найважливіші під час війни, стали в пригоді", — розповідає Аліна. 

Алла Барановська

У мирний час Алла Барановська — власниця салонів краси, обличчя всесвітньо відомих косметичних брендів та б’юті-інфлюенсерка, а нині — амбасадорка благодійного фонду Way of peace («Дорога миру»). Після подій 2014 року Алла вже втратила свій дім у Донецьку, а тепер проживає все знову, але тепер у столиці.  Штаб, амбасадоркою якого є Алла, організував оперативну гуманітарну допомогу, надсилає запити на отримання допомоги від різних країн, друзів, партнерів — Німеччини, Австрії, Чехії, Польщі, Словаччини. Від початку війни й до сьогодні було привезено 260 тонн гуманітарної допомоги, зокрема жителям Ірпеня, Бородянки, Мощуна, переселенцям з Харкова та Дніпра на Закарпаття. "Я починала працювати з кількома фондами, але чіткої логістики не було. Тоді зрозуміла, що треба створити щось своє та зібрати команду", — розповідає Алла. Якщо у довоєнний час вона працювала зі світовими б’юті-брендами, то нині доводиться домовлятися про закупівлю не косметики, а бронежилетів.

Маргарита Мурадова

Стилістка Маргарита Мурадова, підписники якої звикли отримувати від неї модні поради на Youtube та Instagram, тепер використовує свої соціальні мережі з багатотисячною армією шанувальників для інших цілей. Дівчина активно ділиться інформацією, як можна допомогти Україні, збирає гроші для волонтерів та допомагає українцям, які шукають захисту в Європі. Просто зараз Мурадова готується до вебінару "Історія українського народного вбрання: XVIII — початок XX століття" на платформі власного освітнього проєкту modeis.me. Проведе його Ярина Дронь, фольклористка, засновниця бренду традиційних прикрас Roots. "Як міжнародна освітня платформа, як українці передусім ми робимо крок до поширення знань про історію України та наших неповторних традицій на світову аудиторію, але починаємо зі своїх співвітчизників. Мені здається, що наші народні вбрання та їхня трансформація крізь сторіччя заслуговують на таку ж увагу та вивчення, як і колекції Коко Шанель, Крістобаля Баленсіаги та костюми знаті середньовіччя", — розповідає Мурадова. Частина коштів від продажу вебінару буде перерахована ЗСУ. Звіт про переказ коштів буде опублікований в інстаграм-профілі Маргарити @greenteanosugar.

Тетяна Кодзаєва

Тетяна Кодзаєва — ще одна інфлюенсерка, яка 24 лютого опинилася на Тижні моди в Мілані. Разом з Френдій вони робили максимум, щоб привернути увагу до війни, яка на очах усього світу розгорялася в самому центрі Європи. Потім Кодзаєва повернулася до України й долучилася до волонтерської діяльності. Дівчина живе в Івано-Франківську та опікується доставленням гуманітарних вантажів, зокрема й автомобілів для наших військових. Паралельно з цим її бренд випустив спеціальну модель сумок у блакитно-жовтому кольорі, всі кошти від продажу яких передає на потреби ЗСУ.

 

Еще в разделе NAME

Популярное