Майстер перевтілень: найяскравіші рекламні кампанії Джіджі Хадід
23 роки сьогодні виповнюється топ-моделі Джіджі Хадід, яка всього за кілька років зуміла cтворити успішну кар'єру і закохати в себе мільйони шанувальників. Тільки в Instagram-акаунті за кожним її кроком стежать майже 40 мільйонів підписників, а отримати таку армію фанатів мріє не один модний бренд.
Мало хто знає, але вперше Хадід спробувала себе в ролі моделі ще у два роки – Пол Марчіано з Guess вибрав дівчину з ляльковою зовнішністю для зйомки лінії Baby Guess. Через 12 років саме з цього бренду почалася вже серйозна кар'єра Хадід. Потім були зйомки для кількох журналів і Tom Ford, але справжній прорив стався 2015-го, коли 20-річна Джіджі Хадід потрапила на сторінки календаря Pirelli – той випуск став останнім в звичному для всіх форматі з напівоголеними дівчатами.
Потім кар'єра каліфорнійки почала розвиватися всім на заздрість – зйомки для Fendi і Max Mara, статус б'юті-посла Maybelline, участь в шоу Victoria's Secret, спільні колекції з Томом Хілфігером і любов головного редактора американського Vogue Анни Вінтур, яка вже не раз запрошувала Хадід прикрасити обкладинку її журналу.
Vogue.ua вибрав найбільш пам'ятні рекламні кампанії за участю іменинниці, які підтверджують, що майстерність перевтілення вона опанувала сповна.