До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Rockstar: інтерв'ю з Джоном Річмондом

Promotion

6 жовтня в київському ТРЦ "Атмосфера" відбулося відкриття першого в Україні бутіка John Richmond, який також став першим в світі монобрендовим магазином лейблу. На відкриття прибув і сам засновник і креативний директор бренду Джон Річмонд. Vogue UA зустрілися з дизайнером і поговорили з ним про його творчий шлях, естетику бренду і найближче майбутнє.

Реклама
Джон Річмонд

Уродженець Манчестера, Джон Річмонд переїхав до Лондона, щоб здобути освіту в Кінстонгському університеті. Саме в студентські роки майбутнього дизайнера застав перший успіх. Коли Джон навчався на останньому курсі, його дівчина працювала в магазині Joseph, а оскільки бутік не надавав працівникам уніформи, їм доводилося одягати свій одяг: "Вона носила те, що я для неї шив. Кожного дня на роботі до неї підходили покупці і питали, де можна придбати ту чи іншу річ, яку бачили на ній. А коли виявлялося, що це не товар Joseph, вони часто просто йшли. Менеджер магазину не терпів цього і незабаром її звільнив. Пізніше вона влаштувалася в дизайнерський магазин, де теж зацікавилися її одягом, а коли вона розповіла, що це моя робота, директор захотів зі мною зустрітися. У підсумку я пошив для них капсульну колекцію".

Бутік John Richmond в Києві

Після закінчення університету Джон переїхав до Італії, щоб заробити грошей для розвитку власного бренду. Він деякий час був фрілансером в Armani, Joseph Tricot і Fiorucci, а всі зароблені гроші вкладав у власний бренд. Це тривало кілька років. Так, він запустив лінію із зухвалим слоганом "Destroy, Disorientate, Disorder" ("Знищуй, дезорієнтуй, бентеж"). Здавалося б трохи недоречне в столітті sustainable fashion гасло, Річмонд трактує досить по-філософськи: "Я придумав цей слоган ще на початку своєї кар'єри. Я просто хотів змінити ставлення людей до одягу. Коли ви створюєте дизайн, вам потрібно майже завжди повернутися до "чистого аркуша" паперу. Тому в певному сенсі ви повинні подумки знищити те, що було до вас. Потім ви дезорієнтуєте свої дизайни, щоб подивитися на них по-іншому. А що стосовно безладу (disorder) – я його просто люблю. Тому що для мене найцікавіші речі – це помилки, так як це результат, який не повинен був відбутися".

Осінньо-зимова колекція John Richmond
Магазин John Richmond в Києві

Варто відзначити, що натхнення для ідентифікації бренду з філософією Destroy, Disorientate, Disorder Джон знайшов у піснях своїх улюблених рок-виконавців. Пристрасть до музики, яка вплинула на естетику і ДНК його бренду, призвела до того, що Річмонд одягав зірок першої величини: від Девіда Боуї, Міка Джаггера і Майкла Джексона до Мадонни і Леді Гаги. "Я виріс з музикою. Вона була найважливішою частиною мого життя. Я дізнавався про стилі і про моду від музикантів, яких я любив. Весь цей процес став чимось на зразок словника".

Джон Річмонд в Києві

Надалі дизайнера почали асоціювати виключно з рок-н-рол стилем. І якщо раніше він боровся з цим описом, то зараз він приймає його як частину самого себе: "Я такий, який є".

Магазин John Richmond в Києві
Осінньо-зимова колекція John Richmond

Джон же не поспішає давати визначення своїм клієнтам або нав'язувати їм своє бачення: "Я завжди хотів, щоб у мого клієнта був свій власний розум. Я не хочу бачити людей, одягнених з ніг до голови в Richmond, тому що їм здається, що вони повинні це робити. Мені цікаво бачити свої речі в комбінації з іншими брендами. Як дизайнер я хочу, щоб мої творіння розвивалися. Коли я щось створюю – це всього лише початок подорожі цієї речі".

Осінньо-зимова колекція John Richmond
Осінньо-зимова колекція John Richmond

При цьому модний шлях самого Джона швидше нагадує круїз – лайнер, що неквапно пливе по морю. Джон не стежить за розкладом тижнів мод і часто їх пропускає, оскільки вважає, що це стара концепція, якої в наш час не обов'язково дотримуватися. Йому більше імпонує бути незалежним від графіків і зобов'язань: "У якийсь момент все стало відчуватися дуже механічним. Я зрозумів, що все відбувається тому, що потрібно, а не тому, що хочеться".

Київський бутік John Richmond

За роки існування бренду багато що змінилося: тепер одяг John Richmond менш гучний і яскравий, в силу потреб покупців і світових тенденцій. До слова, щодо останніх, вже наступного року бренд припиняє використання натурального хутра в своїх колекціях: "За останні роки було дуже багато інвестицій у виробництво штучного хутра. З новими технологіями вони виготовляють фантастичні речі".

Джон Річмонд

Ознайомитися з новою колекцією John Richmond і зануритися в цей світ британського бунтарства прийшли телеведуча Катя Осадча, співачка Гайтана і фотограф Соня Плакидюк.

<b>ДжонРичмонд_гости</b>

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.