До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Наомі Кемпбелл — обличчя нової колекції Pangaia

За час карантину затишні й комфортні речі стали особливо популярні. Бренд Pangaia, який спеціалізується на виготовленні спортивних костюмів з переробленої бавовни, випустив нову капсульну колекцію, присвячену Дню Землі. Відмітною ознакою капсули стала технологія Air Ink — інноваційна розробка індійської лабораторії Graviky Labs, завдяки якій шкідливі частинки, які скупчуються в повітрі, переробляються на чорнило. Тобто принти на одязі створили з перероблених викидів вуглекислого газу. До капсульної колекції ввійшли худі, футболки, шорти, спортивні штани з принтами на водній основі, панами, сумки, і м’які шльопанці.

Наомі Кемпбелл

Бренд представив нову рекламну кампанію під назвою "Just Like Ink, by Jenke Ahmed Tailly", над якою працював Дженке Ахмед Тейлі, зірковий стиліст, відомий своєю роботою з Бейонсе та іншими культурними діячами. Головним обличчям капсульної колекції стала супермодель Наомі Кемпбелл. На знімках Наомі позує в білосніжних спортивних костюмах у Лагосі. У зніманні також взяв участь нігерійський музикант Кезія Джонс та інші моделі. Більше знімків нового кампейну Pangaia дивіться в нашій галереї.

Реклама

<b>Pangaia</b>

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.