До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Лінда Євангеліста вперше вийшла на подіум після довгої паузи

Лінда Євангеліста продовжує поступово повертатися до професії після проблем зі здоров'ям. Спочатку вона стала обличчям рекламної кампанії Fendi, потім знялася для обкладинки британського Vogue, а тепер навіть вийшла на подіум – також для італійського модного Дому, який влаштував масштабне шоу на честь 25-річчя сумки Baguette у Нью-Йорку.

Лінда Євангеліста

Євангелісті дісталася найвідповідальніша роль – закрити святковий показ. На подіумі вона з'явилася у бірюзовому кейпі до підлоги, створеному в межах колаборації Fendi x Tiffany & Co. У руках у неї красувалася сумка Baguette у срібному виконанні.

Реклама
Лінда Євангеліста

Сама колекція вийшла не менш яскравою, ніж фінальний вихід, адже створював її італійський бренд у товаристві інших легендарних дизайнерів – Марк Джейкобс, Tiffany & Co, Сара Джесіка Паркер та Porter Yoshida & Co. На подіумі змішалися неон та функціональні штани-карго, лелітки та хутряні капелюхи, сатинові аксесуари та об'ємні светри. Проте головною все одно залишалася сумка Fendi Baguette – вона була практично в кожному образі.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.