До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Yoox запустили власний модний бренд

Онлайн-ритейлер Yoox запустив власний бренд одягу – 8 by Yoox, концепція якого основана на аналізі даних про покупців за допомогою штучного інтелекту. Дизайнери нового бренду планують вивчати інформацію про клієнтів, отриману з соціальних мереж і онлайн-видань, а також відповідно до вподобань покупців на сайті Yoox. Такий підхід дасть змогу оцінити всі потреби покупців: від крою і колірної гами до довжини рукавів, форми вирізу, висоти каблука, а також цінової політики.

Колекція 8 by Yoox осінь-зима 2018/19

"Ми завжди прагнули проаналізувати кордон між людиною і машиною. Сьогодні ми нарешті об'єднуємо роботу штучного інтелекту з талантом нашої команди дизайнерів", – сказав Федеріко Маркетті, засновник Yoox і генеральний директор Yoox Net-a-Porter Group.

Реклама

Дебютна колекція бренду складається з базових речей, таких, як футболки, светри, сукні, штани, верхній одяг з кашеміру і шерсті, а також взуття та сумки з натуральної шкіри. Всі речі 8 by Yoox виконані в нейтральній кольоровій гамі і створені для повсякденного носіння. Капсульна колекції сезону осінь-зима 2018/19 вже доступна на сайті компанії, в той час, як літня очікується в січні наступного року.

<b>Коллекция 8 by Yoox осень-зима 2018/19</b>

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.