UA

Журнал VOGUE

Подписаться
Продолжая просмотр сайта, вы соглашаетесь с тем, что ознакомились с обновленной политикой конфиденциальности и соглашаетесь на использование файлов cookie.
Соглашаюсь

Як пройшло шоу Dolce & Gabbana Alta Moda на Сицилії

10 июля 2022

Доменіко Дольче та Стефано Габбана й далі використовують власне ім’я для популяризації італійської культури у світі, яка й без того не потребує спеціального представлення. 9 липня вони влаштували масштабне кутюрне шоу на улюбленій Сицилії, перетворивши одну з площ міста Сіракузи на масштабний модний подіум. Їм вони відсвяткували 10-річчя лінійки Alta Moda. 

Dolce & Gabbana Alta Moda

Масштаб майбутнього шоу можна було уявити, просто дивлячись на перший ряд. Так, головними гостями вечора стали актриси Шерон Стоун та Гелен Міррен, а також американська співачка Мерая Керрі. Від прекрасного тріо неможливо було відірвати погляд – Керрі вибрала сукню з принтом у вигляді сицилійської майоліки, Міррен вразила присутніх пишністю власного вбрання, а Стоун зробила ставку на поєднання золота й блакитного.

Сама колекція стала щирим любовним листом до сицилійської жінки, однієї з головних муз Dolce & Gabbana. Помітно відійшовши від фірмових принтів бренду та яскравої палітри середземноморських кольорів, колекцію було майже повністю виготовлено в чорному кольорі. "Якщо ви запитаєте когось, у його уяві, що носить сицилійка, це чорне", — сказав Стефано Габбана.

Водночас відкрилася колекція, що складається з аж 106 образів, білою сукнею з об’ємними рукавами. Однак це була лише прелюдія до наростального драматизму, який розгорнувся на подіумі цього вечора. Увиразнював його бій дзвонів сусіднього храму. Чорний став ідеальним полотном для вбрання, в якому основну ставку було зроблено саме на крій – сукні ніби були вирізані лазером, жорсткі корсети окреслювали стрункі талії, а напівпрозорі матеріали нагадували про фірмову чуттєвість Dolce & Gabbana. 

"Для мене Alta Moda — це завжди сюрпризи, — розповіли дизайнери. – Щоразу, коли починаємо колекцію, ми мріємо здивувати самих себе. Щоразу — це виклик". І вкотре їм це вдалося. 

Еще в разделе BRAND

Популярное