КУПИТИ КВИТКИ

Як працює MUSH — перший український маркетплейс, що об'єднує стилістів і клієнтів

Десять років тому програми, завдяки яким можна замовляти таксі онлайн, не розмовляючи з диспетчером, стали справжнім порятунком для мільйонів людей, як і портали для пошуку житла, що зібрали в одному місці мережеві готелі на найвідоміших курортах та затишні апартаменти на краю Землі. Їхня популярність пояснюється легко: вони спрощують нам життя, допомагають економити час і водночас отримати максимальний результат. З цією ідеєю та бажанням було створено платформу MUSH — перший український маркетплейс, що обʼєднує стилістів та клієнтів з усього світу. Розповідаємо про нього детальніше.

Тім Галебах та Анна Галебах – засновники MUSH
Тім Галебах та Анна Галебах – засновники MUSH

Реклама.

"Котрий рік поспіль я знаходжуся в контакті зі своїми клієнтами. Я бачу, наскільки зовнішній вигляд може змінити внутрішній стан, особистість людини та навіть життя. Мати стиліста настільки ж нормально, як мати перукаря. Ви цього варті, і це реально!" — розповідає Анна Галебах, стилістка й співзасновниця платформи MUSH, яка на власному досвіді зрозуміла, наскільки легше буде клієнтам та стилістам знаходити одне одного, якщо автоматизувати і централізувати всі процеси.

"Ідея виникла відповідно до запиту ринку — я працюю одночасно по обидві сторони, консультуючи стилістів та особисто взаємодіючи з клієнтами. Проблема полягала в тому, що клієнтам було важко знайти стиліста, оскільки вся комунікація відбувалася в інстаграмі. Проте ця соцмережа не є оптимальною для стилістів, оскільки в ній складно транслювати експертний контент, вести роботу, обслуговувати людей та приймати нових. Водночас клієнтам важко знайти стиліста, переконатися в його професійності, а інколи навіть записатися на консультацію. Тому ми вирішили створити унікальний маркетплейс, що має на меті кардинально вплинути на ринок сфери послуг". Новий бізнес Анна розвиває разом із чоловіком Тімом Галебахом. Вона відповідає за бізнес-стратегію, дизайн продукту, стилістів і їхній відбір, а також маркетинг. А на ньому технічна сторона справи, бо має за плечима 20 років досвіду у розробці різноманітних IT-проєктів.

У MUSH представлений новий формат взаємодії між стилістом та клієнтом — відтепер процес настільки ж простий і зручний, як запис до перукаря чи на манікюр. Щоб забезпечити найкращий досвід у розвитку особистого стилю, платформа надає можливість обрати спеціаліста за його портфоліо, досвідом та відповідною ціною. І це відкриває нове вікно можливостей і для українських стилістів, і для їхніх потенційних клієнтів. Платформа є актуальною для всіх, хто шукає власний стиль, прагне вдосконалити гардероб або готується до важливої події в будь-якій точці планети. MUSH працює за бізнес-моделями B2B та B2C, надаючи стилістам простір для роботи, але не наймаючи їх. "Стилісти можуть знаходити клієнтів по всьому світу, працювати онлайн та офлайн, будувати індивідуальний графік, ефективно управляти запитами та розвиватися, отримуючи прибуток. Наша платформа бере лише 10% від послуг стиліста", — розповідають у MUSH, додаючи, що їх платформа ще й допоможе упорядкувати цей хаотичний ринок, дати спеціалістам розуміння про запит клієнтів, підвищити конкуренцію, що завжди призводить до зростання якості послуг. За останнє у MUSH відповідають своїм іменем — всі заявки Анна Галебах буде верифікувати особисто. "Я хочу, щоб коли друзі або клієнти звернуться з проханням порадити їм професійного стиліста, я могла сказати: "Зайдіть на MUSH. Всі, хто тут, вже пройшли мій фільтр якості", — додає вона.

Тім Галебах та Анна Галебах – засновники MUSH
Тім Галебах та Анна Галебах – засновники MUSH

Актуальність роботи стиліста сьогодні важко переоцінити — в часи, коли ми весь час знаходимося онлайн, демонструємо світу своє буденне життя та вибудовуємо особисті бренди, нам важливо підбирати одяг, який говорить про нас без слів. Про запити сучасних клієнтів Анна говорить так: "Цілі у всіх різні: хтось хоче налагодити особисте життя, дехто змінює кар'єру, хтось прагне вийти на новий рівень, а інші просто бажають подобатись собі ще більше. Клієнти замовляють як повноцінну трансформацію свого гардероба, так і швидкі послуги для особливих подій. Проте найчастіше усе розпочинається з ретельного розбору гардероба. Після цієї послуги всі інші стають більш ефективними та легкими. Ми нарешті досягли того, що до стиліста звертаються і жінки, і чоловіки. І впевнено говоримо про те, що мати стиліста — доступно, і це може дозволити собі кожен".

<b>MUSH – перший український маркетплейс, що обʼєднує стилістів та клієнтів</b>
MUSH – перший український маркетплейс, що обʼєднує стилістів та клієнтів

Ще один важливий момент — робота зі стилістом допомагає економити кошти: не купувати зайвого та ефективно використовувати те, що вже є у гардеробі. У сучасному економічно неспокійному світі, де обертів набирає рух Loud Budgeting, тверезий погляд фахівця може втримати від покупки десятого чорного гольфу. А де знайти свого, ми вже знаємо.

Фотографка — Наталі Іржавська (Natali Irzhavska)

Візажистка, стилістка по волоссю — Алла Невзорова (Alla Nevzorova )

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.