До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Vogue декларує свої цінності

6 грудня 2019 року Vogue виступив з Міжнародною заявою, у якій проголошено універсальні цінності Vogue, спільні для всіх 26 національних випусків видання.

Сьогодні Vogue оголосив про запровадження Vogue Values/Цінностей Vogue — філософії, прийнятої усіма 26 виданнями Vogue у світі, яка формулює загальні зобов'язання журналу на 2020 рік та подальші періоди.

Реклама
Vogue UA, січень 2020

Журнал Vogue має понад 268 мільйонів читачів у всьому світі і найвладніший голос у царині моди. Саме у зв'язку з таким потужним впливом виникає особлива відповідальність Vogue — інформувати суспільство та формувати глобальні дискурси.

Цінності Vogue — це опис принципів, які визначатимуть стратегію всіх редакторських колективів за одностайної підтримки головних редакторів Vogue всього світу.

"Понад сторіччя Vogue схвалює та підтримує творчість і майстерність, звеличує моду та порушує нагальні питання свого часу. Vogue — це завжди змістовні образи та якісні тексти, що дають поживу для розуму. Ми охоче сприяємо талантам у будь-яких проявах. Vogue дивиться у майбутнє з оптимізмом, пропонує глобальне бачення та обстоює відданість принципам поваги до розмаїття культур і турботи про нашу планету. Усі 26 національних видань Vogue одностайно проголошують такі цінності, як різноманіття, відповідальне ставлення та повага до особистостей, спільнот і нашого довкілля". Колектив головних редакторів, Vogue*

Аудиторія журналу очікує, що Vogue буде соціально відповідальним виданням, представлятиме людей різного походження та матиме потужний голос у розв’язанні глобальних проблем. Соціально-екологічна збалансованість — ось тема, яка має особливий резонанс, оскільки 74% читачів Vogue оцінюють саме збалансовану моду як важливу для них; 78% читачів Vogue очікують, що Vogue рекомендуватиме збалансовані у соціоекологічному розумінні бренди моди.**

"Vogue, як провідне видання модної індустрії світового масштабу, здатний впливати та надихати, а у зв'язку з цим заохочує обговорювати питання, які мають найбільше значення, — сказав Роджер Лінч, генеральний директор компанії Condé Nast. Вже понад століття видання Condé Nast живлять культурні дискусії та заохочують значні зміни у всьому світі. Нові зобов'язання підкреслюють те, чого ми можемо досягти, якщо працюватимемо разом, —заради впливу на навколишній світ".

"Мені приємно приєднатися до інших редакторів Vogue у всьому світі, відзначаючи цінності Vogue, – сказала Анна Вінтур, головний редактор Vogue US, художній керівник та радник із глобального контенту Condé Nast. – Vogue вже давно є осередком, де підтримують творче і оптимістичне мислення, – і тепер, як ніколи, ми повинні чітко формулювати те, у що ми віримо, з повагою сприймати якомога більше поглядів і бути прикладом".

"Сенс виносу Vogue Values ​​на обкладинках перших номерів Vogue 2020 розкривають цінності, найбільш актуальні для кожної з країн. Команда українського Vogue вибрала різноманіття, усвідомлене споживання та соціальну справедливість. На наших сторінках завжди були і будуть моделі різних рас, різного віку і сексуальних орієнтацій. Ми говорили і будемо говорити про негативний вплив бездумного споживання на екологію – і про те, як виправити нинішній стан речей. Також ми і надалі розповідатимемо про людей, які змінюють світ на краще. Vogue завжди намагався говорити не тільки про про моду і про красу, але заглядати глибше, зачіпати найважливіші питання нашого життя. І у новій декаді ми впевнено виходимо на новий рівень", – коментує Пилип Власов, головний редактор Vogue UA.

Фото: Derek Henderson @M.A.P

Стиль: Vanessa Coyle @The Artist Group

Зачіски та макіяж: Sophie Roberts @The Artist Group

Асистент стиліста: Teanne Vickers

Модель: Abby Champion @Next Management

Коллаж: Cynthia Swanson

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.