До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Vika Adamaskaya зняли рекламну кампанію з нагоди 10-річчя бренду

Дизайнерка Віка Адамська, яка цього року відзначає 10-річчя однойменного бренду, випустила капсульну колекцію, присвячену спорту, іграм, куражу й легкості буття. Головним гаслом лінійки стали мотиваційні фрази — Play my game, Win! Win! і Just for fun, а основним референсом — одяг для гри в бадмінтон або прогулянок на електроскутері улюбленим містом.

Реклама

Яскраві барви та вільний крій дають змогу почуватися легкою, як воланчик, який ширяє в повітрі під час гри. Костюми барви баблгаму й лимонної меренги, а також популярні цього сезону кольори лісової зелені доповнюють мотиваційні меседжі, якими дизайнерка спонукає вигравати як на полі, так і в житті. 'Play my game' — це гасло звучить як виклик. Впевненість у собі, чіткі цілі, свої правила — і перемога в кишені.

Лінійка складається з комфортних спортивних костюмів, футболок оверсайз, ультрамодних шортів для джогінгу, велосипедок, а поєднання топа і sweater sleeves відразу додає образу зухвалих ноток. Та головний гіт колекції — брендований набір для бадмінтону, що складається зі спеціальної сумки, двох карбонових ракеток і набору перових воланчиків, прикрашених сердечком — символом бренду VIKA ADAMSKAYA. Адже в цьому світі завжди перемагає любов.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.