До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Річ дня: сумка Kenzo

Всевидяче око в колекціях Kenzo з’явилось декілька років тому і стало найпопулярнішим принтом бренду, який в новому сезоні прикрасив собою ще й металізовані сумочки-бочечки.

У 2013 році вийшла знаменита рекламна кампанія колекції бренду з очима усюди. У зйомці взяли участь Рінко Кікуті і модель Шон О’Прай. Для розробки ідеї креативні директори марки Керол Лім і Умберто Леон запросили творців журналу Toilet Paper Мауріціо Каттелан та Пьєрпаоло Феррарі.

Реклама
Kenzo, рекламна кампанія осінь-зима 2013/14

Після цього "очі" розплющились на сумках, світшотах, спідницях, пальтах і аксесуарах. Малюнок став настільки затребуваним, що його помістили навіть на останню парфумерну новинку модного Дому.

Читайте також:

Poster Girls: новая капсульная коллекция Prada

Возвращение к истокам: новое видео Miu Miu

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.