До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Junior Fashion Week: 4 головні дитячі колекції осінь-зима 2019/2020

Promotion

Junior Fashion Week – єдиний в Україні Тиждень дитячої моди. За чотири дні заходу свої колекції на подіумі представили понад 20 українських і зарубіжних дизайнерів. Vogue.ua побував на Junior Fashion Week і розповідає про чотири головні колекції, на які варто звернути увагу.

Реклама
MALYNA осінь-зима 2019/2020
Arin Apparel

Лімітована колекція Arin Apparel #DeLaVilleСollection – це контрастні текстури в поєднанні з елегантними силуетами. Сукні, спідниці та штани витримані в класичних пропорціях і приглушеній кольоровій гамі, а верхній одяг пропонує буяння барв – від пудрової палітри до червоних тонів. Анімалістичний принт і квіткові мотиви у колекції заприятелювали з клітинкою, смужкою і горохом. Яскравий акцент – хутряні навушники, які, на думку дизайнерки Світлани Романенко, цієї зими повинні бути в гардеробі кожного юного модника або модниці.

<b>Arin Apparel</b>

ANTIBOT

NE_ON – дебютна колекція Катерини Момот та її бренду ANTIBOT. На його створення 14-річну дизайнерку надихнула мама – співзасновниця благодійного фонду "Діти Дітям", Олена Момот. Всі виручені кошти від продажу речей спрямують на пошиття моделей одягу для 25-ти дітей з особливими потребами, про яких турбується фонд. Як стверджує сама дизайнерка: "NE_ON – це речі, створені під впливом соцмереж і натхненням від неземного і недослідженого. Їхня головна мета – викликати у підлітків емоції і впевненість у собі. Це комфортний і стильний одяг на кожен день".

<b>ANTIBOT</b>

MALYNA & NAGORNY MODELS JUNIOR

Яскравою подією Тижня моди став показ, організований білоруським модельним агентством для дітей і тинейджерів NAGORNY MODELS JUNIOR у колаборації з українським брендом MALYNA. Розробкою показу займалася особисто директорка агентства і відомий в Білорусі режисер-постановник Ніна Драко. Незвичайні текстури і яскраві кольори, бунтарство і романтика – колекція про щирі і непідроблені цінності родом з дитинства.

<b>MALYNA</b>

Miracle Me

Команда українського дитячого бренду одягу та взуття Miracle Me представила колекцію, на яку дизайнерів надихнули нью-йоркська самобутність і волелюбність. Головним акцентом у всій лінії стало поєднання підліткової динамічності з нотками пустощів. Всього представили 18 образів, серед яких на особливу увагу заслуговує жовта екошуба.

<b>miracle me</b>

Подія зібрала багато медійних персон, деякі з них і самі із задоволенням взяли участь у показах, де виходили на подіум разом з дітьми. Як повідомила засновниця Junior Fashion Week, Наталія Коваленко, наступний такий Тиждень моди відбудеться в Києві з 19 до 22 березня. На ньому представлять дитячі колекції сезону весна-літо 2020.

<b>JFW</b>

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.