До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Український бренд FROLOV запускає благодійний проєкт до Дня захисту дітей

"З моменту створення бренду нашим лого є анатомічне серце людини. Воно найкраще демонструє те, що ми вважаємо найбільшою цінністю – людське життя, сповнене любові", — кажуть у FROLOV.

Діти завжди потребують нашої найбільшої підтримки й турботи. Вони ж і найвразливіші до страхіть, які відбуваються під час війни. ​​За офіційними даними, вже понад 700 дітей в Україні постраждали внаслідок терористичних дій російських окупантів.

Та, на жаль, реальна ситуація набагато гірша. Сотні тисяч дітей незаконно вивезли на окуповані території, безліч дітей важкопоранені та скалічені втратою близьких. Через війну кожна без винятку дитина в Україні зазнала травми, про яку пам’ятатиме все життя. Тому кошти першого благодійного проєкту FROLOV HEART будуть спрямовані саме дітям.

Реклама

FROLOV HEART – це лімітована колекція чорних і білих світшотів з вишивкою нитками або бісером. Кожне серце вишите вручну, що робить його несхожим на жодне інше. Також на кожному світшоті є персональний номер, який зображуватиметься поряд з унікальним серцем власника на віртуальній стіні проєкту.

Учасник може вибрати один з наявних варіантів вишивки серця або ж довіритися творчості та натхненню майстра. На сайті поряд з власним номером також можна залишити своє текстове послання для дітей. Весь прибуток від продажу світшотів буде передано ГО "Фонд Маша" Марії Єфросиніної. Також завдяки проєкту бренд зможе підтримати українську економіку й забезпечити роботою майстрів.

Своє послання світові в Міжнародний день захисту дітей бренд FROLOV візуалізував у власному пластиліновому мультику. Його створила Ганна Мєшкова, художниця-аніматорка, яка навчає дітей мультиплікації та живопису.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.