До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Не лише для наречених: весільна колекція Mother of Pearl

Британський бренд Mother of Pearl, відомий своїми ніжними і романтичними вбраннями, оголосив про запуск весільної лінії. Дизайнер бренду Емі Пауні не просто створила декілька образів, але і зробила колекцію максимально екологічною.

Ідея запустити весільну лінію з'явилась у дизайнера через власну потребу – вона сама зіткнулася з проблемою вибору вбрання для своєї церемонії. "Всі вони були занадто святкові і урочисті, – ділиться Пауні. – Хотілося чогось більш простого і зрозумілого. Мені не потрібно було відчувати себе нареченою-принцесою, просто хотілося влаштувати вечірку для сім'ї та друзів".

Реклама

Метою дизайнера стало створення весільного одягу, який потім не припадатиме пилом у шафі. "Ми вдягаємо весільну сукню лише один раз, але щоб її зробити потрібна величезна кількість ресурсів, планета забруднюється, і це все заради кількох годин. Так не повинно бути, – пояснює засновниця Mother of Pearl свою ідею. – Чому б весільному вбранню не бути таким, щоб його хотілося одягнути ще не один раз. Відповідальне ставлення до природи – це не тільки покупка сорочки з "правильної" бавовни, це також уміння бути стриманішим, в покупках також ".

Увійшли в колекцію сукні та брючний костюм з органічного шовку, виробленого у Франції, а настрій речей відсилає до романтичної епохи прерафаелітів. Хвилясті силуети в поєднанні з воланами матимуть актуальний вигляд не тільки біля вівтаря, але і десь на березі океану.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.