Стерти межі: нова гірськолижна уніформа австралійського бренду Templa
Австралійський бренд Templa розробляє нову гірськолижну уніформу – доречну на снігових схилах і міських вулицях.
До паризького шоуруму Templa, розміщеного в Марі, з вулиці ведуть білі двері з квітковим малюнком і кокетливим написом LOVE. Це задає тон вечора – зустріч з дизайнером Робом Маніскалко і комерційним директором лейблу Анаті Ракоч-Сміт нагадує романтичне побачення. Господиня шоуруму турботлива і делікатна: на пізніх оглядинах нової колекції подає вино і фірмовий кускус (Анаті готує в посуді, який спеціально привозить з Антверпена). Тут же на рейлах представлені об'ємні пуховики Templa для сноуборда і нова капсула, розроблена у співпраці з бельгійським дизайнером Рафом Сімонсом.
У австралійського лейбла троє засновників: Анаті приєдналася до проєкту на запрошення дизайнерів Роба Маніскалко і Деллано Перейри в перший рік роботи. Колишній комерційний директор Ann Demeulemeester, саме вона стала ідейним натхненником колаборації Templa і Raf Simons. Хід витончений і в комерційному плані геніальний: співпраця з культовим дизайнером відкриває нішевому бренду двері на велику сцену і дає доступ до його глобальної аудиторії. Натомість компанія Рафа Сімонса отримує досвід і ноу-хау підприємливих австралійців у розробці гірськолижного спорядження.
Вперше я зустрів Ракоч-Сміт в Антверпені два роки тому. Тоді на презентацію дебютної колекції Templa вона запросила гостей до себе додому – разом з чоловіком і трьома дітьми Анаті обживала приміщення колишньої майстерні для роботи з мармуром. У той день зі стелі просторої вітальні, наче арт-об'єкти, звисали манекени в лижних куртках і парках з поліестеру і синтетичного утеплювача PrimaLoft. Анаті з ентузіазмом пропонувала гостям приміряти їх – тільки так можна оцінити невагомість і ювелірну точність крою цих речей. У команди Templa було амбіційне завдання: створити функціональний одяг для гірських видів змагання, наділити його всіма якостями luxury-продукту – з використанням прогресивного дизайну і високих технологій. Так почали застосовувати водонепроникну мембрану з переробленої сировини Sympatex і рятувальні системи Recco, що дають змогу відшукати людину в горах під час лавини.
У спільній капсулі Raf Simons x Templa ці знахідки реалізовані у відомих для шанувальників Сімонса сюжетах. Тут представлені об'ємні жилетки зі знаковими написами Heroes і Antwerp 1995, куртки з наповнювачем і монохромні балаклави з вовни мериноса. У апокаліптичної на вигляд амуніції – велике модне майбутнє. Сноубордисти можуть підкорювати в ній альпійські схили, а відважні модниці і хайпбісти – долати лютневу холоднечу в куртках і лижних штанах сигнального оранжевого кольору. Перед об'єктивами стритстайл-фотографів, зрозуміло.
Колаборація Templa і Raf Simons була заряджена на успіх – на проєкт одразу звернули увагу ключові ритейлери і редактори. У шоурумі Templa я застав Корі Стоукеса, редактора впливового серед міленіалів американського онлайн-видання Highsnobiety. Навесні фото в складних комплектах з підписом RAF X TEMPLA у своєму "Інстаграмі" опублікував американський репер A$AP Rocky, а менше ніж через пів року колекція квітчастих курток і жилетів з'явилася в магазинах по всьому світу – вона є і в лондонському Dover Street Market, і в київському концепт-сторі Asthik.
Роб Маніскалко по-своєму пояснює успіх проєкту: "У кожній колекції Templa ми намагаємося стерти межі між модою і функціональним одягом – придумуємо нові форми і силуети, які до цього в лижному і сноубордному екіпіруванні ніхто не використовував. Співпрацею з Рафом і розвитком його дизайнерських ідей, ми змогли по-новому спробувати вирішити це завдання". Схоже, в цій грі перемогли всі.
Текст: Веня Брикалін