Снігові відчуття: як народжується кашемір Falconeri

Італійський бренд Falconeri створює одяг з кашеміру у дусі часу з використанням передових технологій і за принципами усвідомленого споживання.

Рекламна кампанія Falconeri осінь-зима 2019/2020

Шлях на фабрику Falconeri, що в містечку Авіо, тягнеться вздовж розлогих гір – за ними ховається озеро Гарда. Зі словом "фабрика" пов'язуєш старовинну мануфактуру чи промислові блоки з високими трубами. Але суперсучасна будівля, в якій розміщені основні виробничі потужності бренду, більше схожа на термінал аеропорту чи конструкторське бюро – суцільно дерев'яні балки і скляне облицювання фасаду. Всі секрети кашемірового виробництва – всередині.

Реклама.
На механізованому виробництві Falconeri завершальні операції виконують вручну

На вході розставлені ємності з сировиною: коси необробленого кашеміру, схожі на солодку вату, дбайливо складені в металеві цистерни. Береш рукою – і здається, що вхопився за хмару. Співробітники компанії знають про цей несподіваний ефект і відразу розповідають, як постачають необроблений кашемір з Монголії і Китаю, і самостійно прядуть його у себе на виробництві в Варесі. Мішки з чистим кашеміром заздалегідь не розпаковують – замість цього роблять бічні отвори, щоб перевірити якість купленої сировини. Фарбують її зазвичай до того, як пустити на в'язку, – щоб запобігти усадку, неминучому при фарбуванні готових виробів.

Коси чистого кашеміру на дотик нагадують вату

Італійський бренд Falconeri – один з головних виробників одягу з кашеміру преміум-класу. Засновник компанії Сандро Веронезі назвав своє дітище співзвучно з Capra falconeri – видом винторогих гірських кіз, чий пух використовують для виробництва кашеміру, а тим ім'я дісталося від шотландського натураліста Г'ю Фальконера. Слова Superior Cashmere вписані в логотип компанії, це своєрідний знак якості Falconeri. Вони присутні на декораціях до показу (його проводять двічі на рік у спеціально відбудованому павільйоні Calzedonia Group, неподалік аеропорту Верони) і в рекламному ролику цього сезону.

Цього разу пристрасну посланницю бренду, російську топ-модель Ірину Шейк, фотограф Джампаоло Сгура знімав на тлі ісландських льодовиків. Шейк каже, що прийняла запрошення Falconeri без вагань – разом з командою бренду в цьому відео вони хотіли втілити ідею повернення людини до природи. У Сгур і Шейк вдався медитативний ролик, в якому босонога Ірина позує на тлі блакитних крижин і бездоганно чистої морської гладі. "Ми знімали в важких умовах, – зізнається супермодель. – Було похмуро і дув сильний вітер, але ніколи раніше я не відчувала такого єднання з природою, як на цій зйомці". Тут же розповідає таємниці виживання в екстремальних умовах: від переохолодження її рятував ентузіазм всієї команди і, зрозуміло, суперкашемір Falconeri.

Екскурсія на фабрику в Авіо нагадує огляд виставки наукових досягнень: спочатку потрапляєш у лабораторію, де на спеціальних апаратах тестують пряжу, тоді – у просторі автоматизовані зали, де розумні машини в'яжуть пуловери і кардигани з невагомої кашемірової нитки, іноді з додаванням іскристого люрексу. Співробітники зі задоволенням демонструють обладнання та спеціальні прозорі бокси для вилучених і вживаних виробів – з них у межах програми вторинної переробки кашеміру в Falconeri роблять затишні покривала. Не забувають згадати і про те, що потужності в Авіо сьогодні завантажені тільки наполовину – тобто светрів і пуловерів могли б випускати вдвічі більше, але не роблять цього, щоб уникнути перевиробництва.

Рекламна кампанія Falconeri осінь-зима 2019/2020

Кашемір становить левову частку продажів Falconeri. У колекціях бренду є ще одяг з шовку, що популярний серед гостей показів, але бестселерами залишаються невагомі светри і водолазки. Тактильний контакт з ультратонкою кашеміровою пряжею викликає непідробну, майже дитячу радість – як від першого снігу. Напевно за цією логікою показ осінньо-зимової колекції команда Falconeri провела в дусі казок Андерсена. У глибині просторого залу в Авіо "висадили" живі ялини і берези, а подіум посипали штучним снігом. На вході до павільйону радісну публіку зустрічали бутафорські брили льоду і цифрові іглу – для посилення Інстаграм-ефекту спеціально відведену кімнату від підлоги до стелі декорували дзеркалами і LED-панелями. Все це свято інстасторіз і нових технологій – насамперед про надзвичайну тактильність одягу Falconeri. Ці прості, але цінні речі хочеться відчувати шкірою – і не знімати.

<b>falconeri fw19/20</b>

Текст: Веня Брикалін

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.