До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Sleeper створили колекцію піжам універсального розміру

Бренд домашнього одягу Sleeper створив колекцію піжам універсального розміру під назвою Sizeless. Обличчям рекламного кампейну стала муза й подруга бренду Таня Рубан, яка знімала в себе вдома. На світлинах Таня позує в розслаблених піжамах, виготовлених з матеріалу Lenzing Ecovero, відомого як екологічний аналог віскози. Волокно на основі деревини виробляють за допомогою інноваційного екологічного процесу, який потребує вдвічі менше витрат на енергію й воду, а кількість викидів в атмосферу знижено на 50 %, порівнюючи з виробництвом класичної віскози.

Таня Рубан для Sleeper

До колекції ввійшли комплекти в блакитному, пудрово-рожевому, м’ятному й попелясто-сірому кольорах. У Dalmatian, білій піжамі у великий чорний горох, вгадується забарвлення далматинця. Також у лінійці знайшлося місце й для смужки, яку так вподобав бренд, — перлинно-білої на молочному тлі, класичної чорно-білої й вугільно-чорної на чорному тлі. Всі моделі представлені в одному розмірі. Авторки переконані в тому, що піжама чудово пасуватиме до гардероба жінок, які вважають, що комфорт — це новий люкс.

Реклама
Таня Рубан для Sleeper
Таня Рубан для Sleeper
Таня Рубан для Sleeper

Дизайнери пропонують носити піжаму не тільки як монохромний лук, а й комбінувати верх і низ із різних комплектів, створюючи в такий спосіб незабутні образи з кольорових блоків. Бренд і далі дотримує концепції homewear as casual wear — одягу для дому як повсякденного. Вироби лінійки ідеальні для дому, міського життя, прогулянок, відпочинку за межами міста й подорожей.

Таня Рубан для Sleeper
Таня Рубан для Sleeper
Таня Рубан для Sleeper

Лейтмотивом для створення колекції став короткометражний фільм про людей, які над нею працюють, що вийшов з нагоди п’ятиріччя Sleeper. Одним з головних героїв стрічки став артоб’єкт у вигляді величезної сорочки, над створенням якої, за задумом режисерки Джини Онегіної, команда працювала під час знімання стрічки. "У відео хотілося розповісти й переплести дві історії, — коментує роботу над проєктом режисерка Джина Онегіна, — одну про те, чиїми руками, головами й серцями створюється бренд SLEEPER. Другу — про виготовлення величезної нічної сорочки, чимось подібної до балканських проєктів Марини Абрамович. Обидві історії розповідають про шляхи від ідеї до втілення й про те, який запал, віру в себе й почуття гумору треба мати, щоб досягти чудового результату".

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.