Сила бренду: рекламна кампанія Fendi осінь-зима 2018/2019
Італійський модний Будинок Fendi представив рекламну кампанію до цього- річного осіннього-зимового сезону. Її обличчями стали топ-моделі Джіджі Хадід, Адвоа Абоа і Еббі Лі Кершоу. Але не меншу увагу до себе привертає і знаменитий логотип бренду – темно-коричнева буква F на тлі відтінку кави з молоком.
Цю монограму дизайнери Fendi, Карл Лагерфельд та Сільвія Вентуріні-Фенді, повернули в колекції бренду кілька сезонів тому і продовжують її активно використовувати, щоб ознайомити з символом Будинку і молоде покоління шанувальників марки.
Крім F-вбрань і F-аксесуарів в кампейні також можна розглянути верхній одяг з тонкої шерсті в дрібну клітинку, пухнасті пуловери з написом FENDI ROMA на всі груди і лінію аксесуарів – сумки і сонцезахисні окуляри.