КУПИТИ КВИТКИ

З провокацією по життю: бренду Calvin Klein – 50 років

Американський бренд Calvin Klein завжди перебував в центрі уваги, з моменту його заснування 1968 року. Дизайнери, рекламні кампанії, моделі, саме ім'я – все свідомо налаштоване так, щоб виділятися і провокувати. На честь 50-річчя бренду, напередодні показу в Нью-Йорку, Vogue UA згадує історію Calvin Klein: від стрімкого зростання в 1970-х роках до створення візуальної естетики, що визначила настрій 1990-х.

70-і: на шляху до слави

Коли 1968 року Кельвін Кляйн вирішив заснувати свій лейбл, він взяв індустрію штурмом. Уже з першої колекції пальт і суконь, він не тільки привернув увагу чистим модернізмом своїх дизайнів, але і вже за перший рік заробив мільйон доларів. Потім, 1969 року, модель Сьюзан Шенберг з'явилася в пальті Calvin Klein на обкладинці американського Vogue, чим забезпечила дизайнеру світле майбутнє. Так, після розширення свого асортименту спортивним одягом і нижньою білизною, в квітні 1970 року він провів свій перший показ.

Реклама.

<b>calvin 1970</b>

Відмінними рисами бренду в 70-і роки були вплив спортивного одягу, пастелі та простоти. Безумовно, його знакова новинка десятиліття вузькі джинси з вишитим на задній кишені логотипом Calvin Klein. Їх бренд представив 1976 року. Кляйн був одним з перших дизайнерів, який зробив джинси модною частиною гардеробу.

80-і: успіх

У 1980-і роки межею мрій модників усього світу були джинси Calvin Klein. 1980 року саме їх кампейн став одним з найбільш суперечливих і обговорюваних. У телевізійній рекламі камера рухається вгору по тілу п'ятнадцятирічної Брук Шилдс, коли вона говорить: "Хочеш знати, що між мною і моїми джинсами? Нічого!". Увага, що послідувала, призвела до різкого зростання продажів.

Брук Шилдс в кампейні Calvin Klein Jeans

Протягом усіх 80-х років Кляйн підтримував свою мінімалістську естетику. Після юної Шилдс, він знову вразив рекламний світ, коли почав продавати лінію нижньої білизни, для рекламної кампанії якої знімав молодих, гарячих і відомих. Графічна сміливість чорно-білої фотографії відрізняла рекламу Calvin Klein від всього іншого на ринку в той час.

<b>CK vintage</b>

1985 року Кляйн випустив новий аромат, який назвав Obsession. Він вважав, що саме концепція одержимості визначила захоплення екстравагантною сексуальністю епохи. Запуск парфуму супроводжувався ще однією яскравою рекламною кампанією, цього разу з Кейт Мосс та іншими моделями в різних ступенях оголеності. Успіх Obsession призвів до випуску аромату Eternity, найприбутковішого в лінії Calvin Klein на сьогодні.

90-і: визначення епохи

Успіх Calvin Klein в 80-х роках при цьому супроводжували фінансові проблеми на початку 90-х років. Вражений, але нестримуваний, бренд Calvin Klein почав залучати більш молоду аудиторію. Щоб звернутися до юних споживачів, компанія почала розміщувати рекламу на MTV. Марка Calvin Klein хотіла зробити себе частиною молодіжної субкультури. З цією метою Кельвін Кляйн створив лінію cK, в яку увійшли джинси, спідня білизна і унісекс-парфум CK One.

Яскраво демонструє вплив Calvin Klein на 90-і роки момент з фільму "Безголові" (1995). Головна героїня Шер, яку зіграла Алісія Сільверстоун, спускається по сходах в білій міні-сукні:

- Що, чорт візьми, це таке? несхвально запитує батько Шер.

- Сукня, відповідає вона.

- Це хто сказав?

- Кельвін Кляйн!

Кадр з фільму "Безголові", 1995

У 2000-х поведінка Calvin Klein стала набагато стриманішою і спокійнішою. Вивірені до міліметра лаконічні образи для нього створював бразилієць Франциско Коста. Однак дух бунтарства і новаторства був загублений, тому керівництво бренду пішло на радикальний крок і 2016 року на пост креативного директора запросили бельгійця Рафа Сімонса. Він успішно почав писати нову главу в історії під ім'ям Calvin Klein.

Calvin Klein 205w39nyc

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.