До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Різні світи: нова літня колекція A.M.G.

Український бренд A.M.G. представив нову колекцію, яку розробив разом із сестринською маркою IMAGINE та художником Андрієм Бабчинським. Цього сезону засновниця бренду Олена Беттяр шукає відповіді на питання "Що трапляється, коли зустрічаються два різні світи?" та "Чи завжди протистояння буде руйнівним?".

ДНК колекції — впізнавані A.M.G.-силуети, за прототипами яких було пошито нові, цього разу в технічному виготовленні IMAGINE. Так, бестселери бренду — костюми-двійки та трійки прямого крою, мінімалістичні сукні, штани й сорочки створені повністю з перероблених тканин з елементами з пряжі ручної роботи. Особливу увагу привертають в’язані купальні сети — у колекції вони представлені в кількох варіаціях і позиціюються не лише як окремий предмет пляжного гардероба, а й, зокрема, як частина костюмного аутфіту.

Реклама

Участь Андрія Бабчинського у створенні колекції, на перший погляд, не очевидна, але принти, нанесені на сорочки, — фрагменти саме його картини "Після Потопу" були зацифровані й перенесені на тканину. Передають характер картини також інші елементи колекції: усі тканини представлені в натуральних відтінках, органічно продовжуючи тему природи та її спадщини.

Саме цю роботу, до речі, вибрано не випадково: під час створення картини Бабчинський багато експериментував із синтетичними матеріалами — поліетиленом й акрилом, щоб розказати про розмноження фауни. Ця іронічна суперечність синтетичного й натурального згодом стала частиною концепції й дуже успішно інтегрувалася з головною амбіцією бренду IMAGINE, що для своїх тканин використовує лише пластик, здобутий зі світових океанів.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.