До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Рекламна кампанія Ksenia Schnaider, присвячена 145-річчю деніму

Український бренд Ksenia Schnaider відзначає 145-річний ювілей джинсів першою рекламною кампанією бренду, що присвячена деніму. Знялися в ній дівчата різних стилів і професій – майстер татуажу Дана, учасниця реаліті-шоу Діна UFO Абу Зейтер і українська топ-модель Наталія Гоцій.

<b>шнайдер 145</b>

Реклама

"Денім – це наше все, – розповідають в Ksenia Schnaider. – У студії ми приділяємо йому особливу увагу. Ми ретельно продумуємо кожну деталь для пошиття усіма улюблених джинсів. Для виробів Reworked кожного дня відбираємо відповідні вінтажні пари з тисяч. Для всіх інших ми співпрацюємо з ISCO – єдиною фабрикою в світі, яка екологічно відповідальна на кожному етапі виробництва". Працювали над зйомкою – стиліст Надя Шаповал і фотограф Стефан Лісовський.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.