Тиждень високої моди в Парижі: Viktor & Rolf і Maison Margiela
Viktor & Rolf і Maison Margiela вирізнилися на Тижні високої моди в Парижі свідомим підходом до створення колекцій і строгим дотриманням головного тренду – сталого розвитку.
З 2016 року Віктор Горстінг і Рольф Снорен почали використовувати власні залишки тканин для створення нових вбрань от-кутюр. Оскільки цей інвентар майже повністю використали, вони звернулися до архіву зразків, надісланих постачальниками, які вони ніколи не викидали. Але як перетворити всі ці маленькі зразки на колекцію? Відповідь: печворк – техніка, більше пов'язана зі скромним ремеслом і виготовленням одягу своїми руками, ніж з високою модою.
Дещо юнацький модельний ряд Viktor & Rolf складався з ретельно продуманих суконь. Дизайнери, здавалося, менше турбувалися про концепцію і воліли "робити більше з меншими витратами". Сукні максі з квітковими орнаментами і міні – в парі з накидками: незважаючи на обмеженість у матеріалах, дизайнери знову представили об'ємні й пишні моделі.
Переглянути всю колекцію Viktor & Rolf Couture весна-літо 2020.
Джон Гальяно прийняв виклик нашого часу зі сталого розвитку в новій кутюрній колекції Maison Margiela сезону весна-літо 2020. Для дизайнера, який почав свою кар'єру з лінії, присвяченої Французькій революції, це шоу стало втіленням його ранніх принципів, піднесених у XXI столітті, – повстанням проти марнотратства і надмірного споживання.
Велика частина колекції виконана з перероблених тканин. У модному Домі Гальяно розповів, як він і його команда вирішили, що "в світі забагато одягу". Його помічники шукали матеріали для вбрань у доброчинних магазинах, а тоді давали їм нове життя. Шматочки буржуазних шовкових суконь-сорочок, простирадла або нейлонові штори з рожевого і абрикосового шифону – всі неймовірні навички Гальяно з оцінювання і зміщення балансу об'ємів і кольорів у новій колекції були цілком присутні.
Переглянути всю колекцію Maison Margiela Couture весна-літо 2020.