До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Тиждень моди в Мілані: Marni, Etro, Tod's

У Мілані продовжується Тиждень моди. Італійські дизайнери майстерно доводять, що попри достаток прекрасних брендів у світі, лейбл Made in Italy залишається найбажанішим і на те є чимало причин.

Marni

Marni активно рухаються дорогою стійкої моди. Для сезону весна-літо 2020 більшість речей виконали з переробленого текстилю та шкіри, а також органічних бавовняних тканин.

Реклама
Marni весна-літо 2020
Marni весна-літо 2020

Колекція весна-літо 2020 – це метафора на тропіки. Яскраві відтінки, деконструйовані за допомогою розрізів і асиметрії силуети, дещо психоделічні принти – одяг має проникливий, але романтичний, свідомий і при цьому мрійливий вигляд. Франческо Ріссо хотів створити образи, які викликають "екстатичні відчуття" і "приємне тремтіння". По суті, він хотів створити моду, яка проникає глибоко у свідомість. І йому вдалося.

Marni весна-літо 2020
Etro

У найкращих традиціях бренду колекція Etro весна-літо 2020 наповнена богемними, естетськими і феміністськими речами. Але основним мотивом колекції стала культура хіпі, закладена в ДНК бренду: розслаблені сукні в міні і максі довжинах; розшиті кімоно, жилети та болеро; оксамитові жакети.

Etro весна-літо 2020
Etro весна-літо 2020

Особливо гарний вигляд мала серія образів, складених з об'ємних штанів і сорочок чоловічого крою. Моделі йшли по подіуму босоніж, у класичних сорочках, недбало заправлених у джинси з малюнком пейслі. Всі вони настільки легкі і невимушені, що хочеться негайно їх приміряти, аби відчути дух свободи, який вони уособлюють.

Etro весна-літо 2020
Tod’s

Колекція Tod's весна-літо 2020 присвячена позачасовому італійському стилю, тому побудована на ідеї ідеального повсякденного міського гардероба. В основі – легкий шкіряний верхній одяг: спортивні бомбери, пальта, тренчі. Всі вони ідеально поєдналися зі спідницями міді, денними сукнями з асиметричними вставками і класичними сорочками.

Tod’s весна-літо 2020
Tod’s весна-літо 2020

Винятковість цього італійського модного Дому полягає в бездоганній майстерності, вищій якості матеріалів і високотехнічній деталізації. Речі бренду – це грамотно спроєктовані, позачасові елементи, які стануть чудовою інвестицією. Дві головні тенденції сезону – костюми і лазерна різка – також були представлені в колекції. Наприклад, спідниця з квітковим мотивом або пальто з абстрактним візерунком. Освіжили лінію речі з принтом зебри.

Tod’s весна-літо 2020

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.