До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Ми за мир: лукбук Annette Görtz весна-літо 2018

Німецький бренд Annette Görtz, який вже багато років успішно продається в Україні, презентував лукбук нової весняно-літньої колекції. Її можна назвати справжнім маніфестом за мир.

Рекламна кампанія Annette Görtz весна-літо 2018

Головним акцентом колекції став камуфляжний принт, який Аннет Гьортц обіграла по-своєму, продемонструвавши його мирну сторону. В руках дизайнера, він – то перетворювався на крижані візерунки на лаконічних білосніжних сукнях, то в густу рослинність, як на одній із сорочок. Також за допомогою одягу Гьортц привернула увагу до проблеми біженців в Європі. На речах із трикотажу можна було прочитати слово HUCKEPACK – саме так називається берлінська ініціатива з допомоги дітям-біженцям.

Реклама
Annette Gortz весна-літо 2018
Annette Görtz весна-літо 2018
Annette Görtz весна-літо 2018

У самій колекції балом керував білий колір – як символ надії, що коли-небудь в світі все-таки не буде воєн, а за сірими буднями завжди наставатиме такий бажаний відпочинок. Для нього, до речі, в колекції є чудові купальники і все необхідне, аби розслабитися.

Annette Gortz весна-літо 2018
Annette Görtz весна-літо 2018

Переглянути всю колекцію.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.