До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Michael Kors зробили обличчям благодійної кампанії працівників бренду

Бренд Michael Kors представив нову кампанію Watch Hunger Stop 2020 "Food is love — shre your heart". WATCH HUNGER STOP — це благодійна ініціатива бренду в партнерстві зі Всесвітньою Продовольчою Програмою (ВПП) ООН. Раніше обличчям ініціативи були актриси Кейт Гадсон, Геллі Беррі й Люпіта Ніонго. Цього року головний фокус — працівники бренду Michael Kors, які вирішили підтримати благодійну ініціативу.

Світлини до кампанії готував Менелік Пур’єр. У кадрі працівники й головні герої кампанії — у спеціальній продукції Watch Hunger Stop 2020: білій футболці LOVE зі 100% органічної бавовни та з джинсовою сумкою-тоутом з 25% переробленого поліестеру. Весь прибуток від продажу виробів передадуть на потреби ВПП ООН.

Реклама

Цього році в межах кампанії Watch Hunger Stop з’являться нові ініціативи в соціальних мережах. Спеціальний фільтр "Share Your Heart" в Instagram дасть змогу прилучитися до спільноти й ділитися своєю любов’ю. Кожна сторис із використанням фільтра жертвує 50 страв для ВПП. Фільтр можна знайти в профілі офіційного акаунту бренду @michaelkors.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.