До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Michael Kors пожертвували 35 мільйонів доларів на благодійність

Michael Kors пожертвував продукцію на суму 35 мільйонів доларів нью-йоркській некомерційній організації Delivering Good. Вона допомагає людям, які опинилися у важкій ситуації, через мережу спільнот по всій території США, включно з Нью-Йорком, Пенсільванією, Невадою, Лос-Анджелесом, Техасом і Орландо.

Рекламна кампанія Michael Kors Collection

"Я думаю, що довгострокові зміни повинні відбуватися як на місцевому, так і на національному рівні. Співпрацюючи з організацією Delivering Good, ми впевнені, що наша допомога буде доправлена ​​співтовариствам і організаціям по всій країні. Якщо ми чогось і навчилися в ці важкі часи, так це того, що коли ви в змозі допомогти, то потрібно це робити", — коментує дизайнер Майкл Корс.

Реклама
Рекламна кампанія Michael Kors Collection

"Філантропія вже давно є головною цінністю бренду Michael Kors. Ми надаємо постійну підтримку різним організаціям, які допомагають як на глобальному, так і на місцевому рівні. Наша пожертва продукції для Delivering Good продовжує політику компанії з надання допомоги людям, які опинилися у важкій ситуації", — коментує Джон Айдол, голова і головний виконавчий директор Capri Holdings Limited.

Michael Kors Collection, весна-літо 2020

"Пожертвування продукції від Michael Kors забезпечить надію людям, які зіткнулися з фінансовими проблемами через кризу. Наші партнери по співтовариству поширюватимуть товари серед нужденних людей", — коментує Ліза Гурвич, президент і головний виконавчий директор організації Delivering Good.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.