До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

У ритмі рейву: лукбук колекції ARTEMKLIMCHUK весна-літо 2020

Бренд ARTEMKLIMCHUK представив лукбук колекції сезону весна-літо 2020. У центрі сюжету розвинута історія про юність, музику, природу, мистецтво та кохання. Дизайнер створив колекцію про рейв і технорух, і вміло переплів усе це з дачною культурою. Чорний колір, необроблені подоли і грубі фактури з легкістю заприятелювали з абстрактною квітковою вишивкою, напів прозорими елементами і нюдовими відтінками.

ARTEMKLIMCHUK весна-літо 2020

У новій колекції ARTEMKLIMCHUK весна-літо 2020 переважають не лише об'ємні форми з нейлону, багатошарові силуети з сітки, бавовни і кашеміру, а й хвилясті образи з шовку і шифону. Головним дизайнерським прийомом, що компенсовує в утилітарній колекції відсутній лиск, послугувала об'ємна кришталева вишивка, розроблена художницею Поліною Мороз. Доповнення до нової колекції – прикраси, створені в колаборації з ювелірним брендом Oberig, та взуття Marsala. Зйомку рекламної кампанії бренд довірив фотографу Юрію Мазагаєву.

Реклама

<b>ARTEMKLIMCHUK весна-лето 2020</b>

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.