Коротка історія монограми Louis Vuitton
Наприкінці березня в Louis Vuitton оголосили про призначення нового креативного директора лінії чоловічого одягу. Можливість внести свою лепту в історію бренду і переосмислити 122-річну монограму бренда з'явилась у Вірджіла Абло. Перші плоди своєї роботи він представить вже влітку, а тим часом Vogue UA згадує історію логотипу LV і його зміни під керівництвом інших дизайнерів.
Кожен креативний директор Louis Vuitton намагався представити своє бачення бренду. Наприклад, Ніколя Гескьєр і Марк Джейкобс не боялися експериментувати. На рахунку цих двох – співпраця з Такасі Муракамі 2003 року, створення знаменитих валіз Катрін Денев, і навіть колаборація з Деппером Деном в його бутіку на 125-ій вулиці в Гарлемі. Однак все це не має стосунку до створення монограми – вона існує давно. L і V схрестив ще Жорж Віттон, син Луї Віттона, 1896 року. Це був його спосіб брендування бізнесу з виробництва багажу, а через 120 років лого стало одним з найбільш впізнаваних у світі.
Сьогодні монограма LV отримує нове народження. З тих пір, як Гескьєр став креативним директором бренду в 2013 році, дизайнер часто акцентував на логотипі Louis Vuitton, і кожного разу по-новому використовував його в колекціях. Цим же займався і попередник Абло Кім Джонс. Він грався з монограмою, використовуючи її в колаборації з Supreme 2017 року, і приділив їй особливу увагу в своїй останній колекції для модного Дому.
Але історія бренду розпочалася 1854 року, коли Луї Віттон заснував багажний бізнес в Парижі на 4-ій вулиці Neuve des Capucines. Оскільки залізничні, а потім автомобільні подорожі стали невід'ємною частиною життя, бізнес Віттона зростав. Валізи LV були не тільки символом статусу, а й практичною покупкою: вони були і залишаються водонепроникними, щоб запобігти випадковому пошкодженню предметів всередині. Перші моделі з монограмою LV з'явилися 1896 року.
У 1950-х валізи Louis Vuitton були must have для відомих актрис, які постійно подорожували. Анна Маньяні взяла цілий набір багажу під час поїздки в Париж 1960 року, а ті чи інші моделі валіз часто з'являлися на сторінках Vogue.
1997 року Марка Джейкобса назначили на посаду креативного директора Louis Vuitton. Робота американця вдихнула нове життя в монограму. Він зробив нову колекцію Monogram Vernis популярною серед своїх подруг-моделей, таких як Наомі Кемпбелл і Кейт Мосс.
2003 року Джейкобс представив ще одну "монограмну співпрацю" з японським художником Такаші Муракамі. Муракамі переробив монограму в білий з різнокольоровими логотипами і з дизайном вишневої квітки в своїй першій серії. У 2004 і 2005 роках він додав уже принт вишневої квітки і денім. Логотип навіть став об'єктом бажання серед підлітків того часу – після появи в руках "найпопулярнішої дівчини в школі" Реджини Джордж у фільмі "Погані дівчиська" 2004 року.
Протягом всього терміну перебування Джейкобса в Louis Vuitton, він продовжував переробляти і оновлювати сумки з монограмою Будинку. Весна 2007 року побачила сумку-Франкенштейна, виконану з зшивання інших раніше існуючих дизайнів LV. Весна 2010-го запам'яталася омбре-забарвленою сумкою-месенджером, а осінь 2010-го – сумкою з монограмами з леліток.
У міру того, як монограма набувала популярності, створювали різноманітні речі, на яких її зображували. На подіумі Джейкобс використовував її для капелюхів, колготок, парасольок і навіть хутряних муфт.
Художник Річард Прінс співпрацював з брендом весною 2008 року, і створював сумки ювелірної роботи, прикрашені його нешанобливими творами мистецтва. Шоу цього сезону відкривали супермоделі, вдягнені як медсестри із серії "Картини медсестер".