КУПИТИ КВИТКИ

Коротка історія монограми Louis Vuitton

Наприкінці березня в Louis Vuitton оголосили про призначення нового креативного директора лінії чоловічого одягу. Можливість внести свою лепту в історію бренду і переосмислити 122-річну монограму бренда з'явилась у Вірджіла Абло. Перші плоди своєї роботи він представить вже влітку, а тим часом Vogue UA згадує історію логотипу LV і його зміни під керівництвом інших дизайнерів.

Кожен креативний директор Louis Vuitton намагався представити своє бачення бренду. Наприклад, Ніколя Гескьєр і Марк Джейкобс не боялися експериментувати. На рахунку цих двох – співпраця з Такасі Муракамі 2003 року, створення знаменитих валіз Катрін Денев, і навіть колаборація з Деппером Деном в його бутіку на 125-ій вулиці в Гарлемі. Однак все це не має стосунку до створення монограми – вона існує давно. L і V схрестив ще Жорж Віттон, син Луї Віттона, 1896 року. Це був його спосіб брендування бізнесу з виробництва багажу, а через 120 років лого стало одним з найбільш впізнаваних у світі.

Реклама.

Сьогодні монограма LV отримує нове народження. З тих пір, як Гескьєр став креативним директором бренду в 2013 році, дизайнер часто акцентував на логотипі Louis Vuitton, і кожного разу по-новому використовував його в колекціях. Цим же займався і попередник Абло Кім Джонс. Він грався з монограмою, використовуючи її в колаборації з Supreme 2017 року, і приділив їй особливу увагу в своїй останній колекції для модного Дому.

Але історія бренду розпочалася 1854 року, коли Луї Віттон заснував багажний бізнес в Парижі на 4-ій вулиці Neuve des Capucines. Оскільки залізничні, а потім автомобільні подорожі стали невід'ємною частиною життя, бізнес Віттона зростав. Валізи LV були не тільки символом статусу, а й практичною покупкою: вони були і залишаються водонепроникними, щоб запобігти випадковому пошкодженню предметів всередині. Перші моделі з монограмою LV з'явилися 1896 року.

У 1950-х валізи Louis Vuitton були must have для відомих актрис, які постійно подорожували. Анна Маньяні взяла цілий набір багажу під час поїздки в Париж 1960 року, а ті чи інші моделі валіз часто з'являлися на сторінках Vogue.

Повсякденний одяг почав ставати все популярнішим в 60-х і 70-х роках. Louis Vuitton не оминули цей тренд і почали випускати дамські сумочки. Модель Speedy, популярна і в наш час, з'явилася вперше в епізоді ситкому "Моя дружина мене причарувала" 1972 року. Вона миттєво стала об'єктом бажання серед сучасних жінок.

1997 року Марка Джейкобса назначили на посаду креативного директора Louis Vuitton. Робота американця вдихнула нове життя в монограму. Він зробив нову колекцію Monogram Vernis популярною серед своїх подруг-моделей, таких як Наомі Кемпбелл і Кейт Мосс.

2003 року Джейкобс представив ще одну "монограмну співпрацю" з японським художником Такаші Муракамі. Муракамі переробив монограму в білий з різнокольоровими логотипами і з дизайном вишневої квітки в своїй першій серії. У 2004 і 2005 роках він додав уже принт вишневої квітки і денім. Логотип навіть став об'єктом бажання серед підлітків того часу – після появи в руках "найпопулярнішої дівчини в школі" Реджини Джордж у фільмі "Погані дівчиська" 2004 року.

Джейкобс любив розширювати межі, і після тривалих переговорів, він переконав компанію дозволити Стівену Спраусу створити графіті-версію монограми Vuitton. В результаті, ці сумки стали сенсацією в світі поп-культури. Для своєї останньої колекції Louis Vuitton Джейкобс воскресив дизайн Спрауса і показав його на тілі моделі Еді Кемпбелл.

Протягом всього терміну перебування Джейкобса в Louis Vuitton, він продовжував переробляти і оновлювати сумки з монограмою Будинку. Весна 2007 року побачила сумку-Франкенштейна, виконану з зшивання інших раніше існуючих дизайнів LV. Весна 2010-го запам'яталася омбре-забарвленою сумкою-месенджером, а осінь 2010-го – сумкою з монограмами з леліток.

У міру того, як монограма набувала популярності, створювали різноманітні речі, на яких її зображували. На подіумі Джейкобс використовував її для капелюхів, колготок, парасольок і навіть хутряних муфт.

Художник Річард Прінс співпрацював з брендом весною 2008 року, і створював сумки ювелірної роботи, прикрашені його нешанобливими творами мистецтва. Шоу цього сезону відкривали супермоделі, вдягнені як медсестри із серії "Картини медсестер".

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.