До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Клубне життя: рекламна кампанія Givenchy осінь-зима 2018/2019

Модний Будинок Givenchy, для якого співпраця з герцогинею Сассекською стала новим великим поштовхом, представив рекламну кампанію наступного осінньо-зимового сезону. Називається вона Noir і натхненна, в тому числі, нічним життям Берліна зразка 1980-х років. У кампейні максимально точно передана атмосфера колекції – моделі нестримно танцюють в чуттєвому вбранні, не звертаючи уваги ні на кого.

Рекламна кампанія Givenchy осінь-зима 2018/2019

Зняв рекламну кампанію фотограф Стівен Мейзел, а креативний директор Givenchy Клер Вейт Келлер прокоментувала: "Цією зйомкою я хотіла показати всю свободу і різноманітність, що дарує нам танцпол. Це місце, де люди слухають себе і максимально незалежні від чужої думки і штампів".

Рекламна кампанія Givenchy осінь-зима 2018/2019
Рекламна кампанія Givenchy осінь-зима 2018/2019

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.