До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Кастомізація кросівок у новому pop-up store Dolce & Gabbana

11 січня на першому поверсі ТЦ "Мандарин Плаза" розпочне роботу Millennials pop-up store Dolce & Gabbana. Тимчасовий простір присвячений одній з тем весняно-літньої колекції Dolce & Gabbana – Millennials Star, яка втілює смаки і стиль життя покоління Y. Як відомо, важливі аспекти шкали цінностей міленіалів – індивідуальність і креативність, тому новий проєкт італійського бренду не залишився без улюбленої у багатьох шанувальників послуги персоналізації.

Цього разу у творчій майстерні Dolce & Gabbana пропонують кастомізувати кросівки – невід'ємну частину гардероба сучасної людини, до якого б покоління вона не належала. Pop-up store Dolce & Gabbana працюватиме лише до 14 лютого.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.