До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

GUNIA Project присвятили нову колекцію стійкості українського народу

Вже тривалий час українці виховують у собі стійкість та витримку через повномасштабну війну. Культура й мистецтво слугують підтримкою й символами непохитності духу. Одні з них — півник та кухонна полиця в Бородянці, що залишилися неушкодженими під час російського нападу. Саме ця історія надихнула засновниць бренду GUNIA Project, Марію Гаврилюк та Наташу Каменську, запустити спецпроєкт "Півник", присвячений стійкості українців.

Ще у квітні світ облетіла світлина зруйнованої внаслідок ракетного обстрілу багатоповерхівки в селищі міського типу Бородянка, що на Київщині. Хоча росіяни повністю знищили частину цієї будівлі, кухонна полиця разом з керамічним глечиком у формі півника на диво вціліли. Ця історія набула символічного значення, а півник разом з кухонною шафою стали уособленням стійкості та незламності українського духу. Саме тому засновниці бренду GUNIA Project взяли півника за основу створення спеціального проєкту "Півник".

Реклама

У символічній колекції представлені сережки, підвіси та брошки у вигляді півника різних розмірів, виготовлені з позолоченого срібла. До кулонів також додаються ланцюжки та лляний шнурок. Колекцію доповнює керамічна свічка у формі півника.

Для знімання кампейну GUNIA Project запросили цьогорічних випускників шкіл, адже саме в них засновниці бренду, Марія Гаврилюк та Наталія Каменська, бачать втілення майбутнього України. На час їхніх безтурботних шкільних років випало занадто доросле випробування, але вони залишаються стійкими й не полишають бажання жити в Україні, розвиватися та робити її кращою.

10% з продажу колекції буде спрямовано на відновлення школи в селі Количівка на Чернігівщині.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.