До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Еволюція бренду TOUS: прикраси на чоловіках і світ радощів

Ювелірна компанія TOUS, яка завжди прагнула до творчості й самовираження, представляє світові власну еволюцію. На цьому новому етапі бренд вирішив зосередитися на трьох атрибутах: сміливість, креативність і почуття гумору. Марка переосмислила cвої головні символи — рожевий колір, ніжність і зображення ведмедя — і представила новий рекламний кампейн.

Реклама

"У TOUS ми вигадуємо, проєктуємо та втілюємо світ, створений нашими руками та нашими серцями. Світ, який вселяє радість, надію і пристрасть. Який допомагає людям почуватися краще. Світ TOUS неможливо пояснити, це треба відчути".

У межах цієї трансформації TOUS демонструє ювелірні вироби й аксесуари як атрибути стилю не тільки жінок, а й чоловіків. Бренд переконаний, що поєднання каблучок, ланцюгів або пірсингу не впливає на відчуття маскулінності або жіночності, навпаки — може стати гучним маніфестом творчого вираження. "Ми в TOUS хочемо бачити вас різними. Ви можете прийти до нас і бути будь-ким — а потім, вдягнувши наші прикраси, стати ще кимось. Ми вас підтримаємо на вашому шляху, і не тому, що це наша робота, а тому що бути різними — це те, як відчуває себе бренд".

TOUS — іспанський бренд, що спеціалізується на створенні ювелірних виробів, годинників та аксесуарів з 1920 року. TOUS визначає свою корпоративну мету у вигадуванні, проєктуванні та куванні світу, який надихає на радість, надію та пристрасть, щоб допомогти людям відчувати себе краще. Більше прикрас із нової колекції дивіться в нашій галереї.

<b>Прикраси з нової колекції TOUS</b>
Прикраси з нової колекції TOUS

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.