До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Єднання з природою: воркшоп бренду Jardin Exotique і Atelier NL

У Національному музеї народної архітектури та побуту Пирогово відбувся воркшоп бренду Jardin Exotique і Atelier NL.

"Я називаю цей воркшоп пошуком нашого ДНК", – говорить засновник бренду Jardin Exotique, Ліда Арфуш. Разом з агентством Creapro вона запросила бюро предметного дизайну Atelier NL у Пирогово, де запропонувала друзям бренду подивитися собі під ноги і зайнятися творчістю зі знайомими природними матеріалами.

Реклама
Ліда Петрова

Ліда Арфуш з моменту запуску свого бренду орієнтувалася на розвиток місцевих ремесел і суміш світових культур. За невипадкового збігу, принти з першої колекції Jardin Exotique осінь-зима 18/19 поєднали з фрагментами робіт майстрів натюрморту голландського відродження. Через два роки після її представлення сучасні майстри голландського дизайну під патронатом Jardin Exotique дали майстер-клас друзям бренду. Atelier NL – голландська студія предметного дизайну, яка виникла з ідеї розвивати локальні ремесла.


Під час воркшопу випускниці Академії Ейндховена, засновниці студії Лонні ван Рісвейк і Надін Стерк розповідали, що одного разу зрозуміли, як через постійні подорожі і спрагу до відкриттів зовсім не знають особливостей рідної країни. Їх точкою дотику стала глина: на сайті ательє можна купити не тільки кераміку, а й набір з глини для самостійного ліплення. Мистецтву надихатися своїм і був присвячений воркшоп, який дизайнери студії провели разом з Лідою Арфуш. На воркшопі у Пирогово гостей зустрічали в атмосфері уявного українського села, з бандуристом, інсталяцією з свіжоспеченим хлібом, рушниками, скляними пташками і оберемками сезонної зелені.

Учасникам запропонували зайнятися дослідженням локальних матеріалів (девіз події був "Думай глобально, копай локально"): ліпленням з глини на гончарному крузі, випічкою жайворонків з тіста, створенням композицій з "паші" на кшталт фрагментів дерев, яблук, квітів і кольорових наростів на дерев'яній корі. Відкриття потенціалу власних ресурсів – глобальний тренд, яким індустрія дизайну відповідає на перевиробництво. Це одне з рішень, яке допомагає перевести бізнес на рейки сталого розвитку: екологічність дає зменшення кількості транспортних перевезень і максимальна включеність у власну екосистему, етичну сторону забезпечує робота з потенціалом місцевих ремесел. Бренд Jardin Exotique підтримує вектор на сталий розвиток, і воркшоп у Пирогово став прикладом майбутніх планів на підтримку творчих проектів, спрямованих на еволюційний розвиток індустрії.

<b>ЖардинЭкзотик</b>

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.