До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Чим запам'ятався новий сезон Ukrainian Fashion Week

Уже втретє Ukrainian Fashion Week передує показам у Нью-Йорку, Лондоні, Мілані та Парижі, що дає українським дизайнерам фору та можливість показати колекцію байєрам і пресі раніше, ніж модний марафон набере божевільних темпів. Цього року подивитися на їхні нові осінньо-зимові колекції приїхали журналісти з Великобританії, Італії та Росії, а також байєри з гонконгського Lane Crawford і лондонського шоу-руму Nana Suzuki. Vogue.ua зібрав найголовніше, що відбулося на UFW з 3 по 8 лютого.

Дебюти

Підтримка нових імен і молодих дизайнерів – одна з ключових місій UFW. Так, новий сезон відкрив для багатьох сім'ю Валіда Арфуша з несподіваної сторони – дебютні колекції в ці дні демонстрували його дочка Емілі і дружина Ліда Петрова. Показ бренду Phenomen, створеного 14-річною дівчиною, відбувся в бутіку Asthik, а перша колекція бренду – футболки з зухвалими надписами, шарфи, трикотаж і все, в чому зручно та легко.

Реклама
Показ бренду Phenomen

Бренд Ліди Петрової називається Jardin Exotique і в його ДНК – захоплення дизайнера орієнталізмом, східною культурою і будуарним стилем. Відбувся показ на сьомому поверсі київського ЦУМу, і на його подіумі розцвіли живі квіти.

Jardin Exotique

Чималий ажіотаж викликав і показ дебютної колекції бренду SIX., створеного Юлією Богдан. Шовкові сукні-комбінації, топи та піджаки, прикрашені хустинками, на подіумі поєднались з маскулінними костюмами і лаконічним верхнім одягом.

<b>SIXForUFW</b>

Локації

Театральні риштування, бетонний лофт, арена з льоду і київський Головпоштамт – гості модних показів нового сезону продовжили відкривати давно відомі місця з нової для себе сторони. Так, лавина фотографій і відеозаписів полилась в соціальні мережі під час показу Івана Фролова, який перетворив показ у перформанс, а заради шоу Жана Гріцфельдта довелося відправитися за межі Києва – в Бровари.

Показ Frolov відбувся на Сцені №6 "Центру Довженка"
Льодове шоу Jean Gritsfeldt осінь-зима 2018/2019
Показ ARTEMKLIMCHUK у Головпоштамті
Показ бренду A.M.G. в музеї Ханенків
Зміна місця

У новому сезоні у розкладі Ukrainian Fashion Week з'явилися імена, які давно не працювали на цьому майданчику. В стіни "Мистецького арсеналу" повернулася Ксенія Шнайдер з показом-виставкою Technique Exhibition, дизайнер Олена Бурба і бренди T.Mosca і Katerina Kvit. Також для багатьох стала несподіванкою участь в UFW українсько-бельгійської марки Flow The Label – її шоу відбулось в будівлі музею ім Т.Г. Шевченка.Ksenia Schnaider осінь-зима 2018/2019

Показ Elena Burba на головному подіумі "Мистецького арсеналу"
Flow The Label осінь-зима 2018/2019
Окунні Тосін

Кожного сезону на Ukrainian Fashion Week є модель, яку на подіумі у своєму шоу хочуть бачити всі. Навесні 2012-го тут дебютувала Іра Кравченко, пізніше у кожному другому показі можна було побачити Поліну Пархоменко. Цього разу зіркою стала нігерійська красуня Окунні Тосін. Вона приїхала до Харкова навчатися на медика, але яскрава зовнішність не залишила їй вибору і дівчина розпочала кар'єру моделі. Цього сезону Окунні прикрасила покази Frolov, Dafna May, Ksenia Schnaider, Gasanova.

Ksenia Schnaider осінь-зима 2018/2019
Dafna May осінь-зима 2018/2019
Слід Демни

Успіх грузинського дизайнера Демна Гвасалія, побудований на цитуванні стилю жителів пострадянських країн, до сих пір надихає багатьох українських дизайнерів. Вісімдесяті та ранні дев'яності раз у раз зустрічаються серед джерел натхнення брендів, і не у всіх виходить це зробити по-справжньому оригінально. Однак, є вдалі винятки, наприклад, Каті Сільченко естраду 1990-х вдалося поєднати з грайливим стилем свого бренду, а Лілія Пустовіт надихнулась 1980-ми не як часом тотального дефіциту, а як яскравою епохою клубної культури.Бекстейдж показу Poustovit

The Coat by Katya Silchenko
Ручна робота vs. Технології

Вишивка – один з улюблених декоративних прийомів українських дизайнерів, які пишаються кількістю ручної роботи у своїх колекціях. Рекордсменом цього сезону став Артем Клімчук. Команда його майстрів витратила близько 250 годин на створення дорогоцінної вишивки на одному з образів колекції. Однак, деякі дизайнери, навпаки, дивляться в сторону нових технологій. Наприклад, бренд Queens активно працював в новому сезоні з технологією 3D-друку, а сукня для фінального виходу була прикрашена не класичними аплікаціями або тієї ж вишивкою, а світлодіодними стрічками.

ARTEMKLIMCHUK осінь-зима 2018/2019
Queens осінь-зима 2018/2019

Фото: Марія Павлюк, Юрій Яцкулич, Гліб Губа, архіви UFW

Читайте також:

Все, что надо знать о Ukrainian Fashion Week осень-зима 2018/2019

Что происходило за кулисами Ukrainian Fashion Week

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.