До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Бренд Jacquemus шукають в інтернеті частіше за інші

Пошукова система Lyst представила новий звіт, згідно з яким бренд Jacquemus останні три місяці користувачі "гуглили" найчастіше. У порівнянні з минулим роком інтерес до нього зріс на 131%, що пов'язано з мікросумкою Le Chiquito – близько 12 500 разів на місяць модниці з усіх усюд шукали цю крихітку.

Однак цьогоріч не лише цей бестселер викликав інтерес до творчості Симона Порта Жакмюса. Свій внесок зробив і його останній показ, який минув не в Парижі чи на будь-якому модному курорті, а просто посеред лавандових полів Провансу. Після цього фотографії на їх фоні заполонили соціальні мережі.

Реклама

Нагадаємо, що у бренду Jacquemus є ще один вірусний хіт – величезні широкополі капелюхи, які торік стали головними аксесуарами на пляжах від Каліфорнії до Лазурного узбережжя. Цікаво, що ж придумає підприємливий француз 2020 року?

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.