Bally: як дотримуватись традицій і залишатися актуальним
Бренд Bally існує вже 150 років, і залишається повністю Swiss Made. Як і більшість традиційних марок, він шанує мануфактурне виробництво і працює зі шкірою найкращої вичинки. Але це не єдині цінності бренду. Vogue.ua знає, чому Bally – це все ж дещо більше, ніж класичні шкіряні туфлі, які можна купити в ЦУМі і передати у спадок.

До речі, про заповіт – не жарт. Bally кроять взуття так, що в ньому можна змінюти підошву з часом. Добрий знак. Бренд настільки впевнений в якості шкіряної поверхні, що дає йому шанс прожити не просто довгі роки, але десятиліття. Такий великоваговий підхід не означає, що саме взуття Bally також важке у шкарпетці, як це буває з класичними туфлями. Майстри компанії постачають моделі спеціальної коркової устілки. Вона робить взуття легшим і набуває форми стопи власника.

Додаткова цінність Bally – в історичному зв'язку з мистецтвом. Одягаючи туфлі бренду, можна уявити, що схожа модель стояла в бутіку, оформленому Ле Корбюзьє. Або ж, що вона – пряма спадкоємиця пари, розробленої для Чарлі Чапліна. Bally одними з перших почали залучати для реклами знаменитостей, і Чаплін був обличчям бренду в 30-х роках.

Сьогодні про історію нагадують рекламні плакати: їх Bally регулярно замовляли у молодих художників. Нещодавно бренд вирішив відновити традицію і 2016 року замовив постер у швейцарського ґрафітника Андре Сарайва.

У Bally є свій візуальний код, який не змінюється з моменту заснування. Це – рапсова стрічка, яка була у ранніх моделей бренду. Засновник компанії починав з виробництва еластичних стрічок, а коли запустив Bally, використовував їх, щоб здешевити виробництво. Сьогодні стрічка – це, радше, індивідуальність, ніж прагматичний жест.

Про те, що Bally більше про якість, ніж про швидку комерцію, свідчить ще один факт з історії. У 70-х, коли традиції модного ринку порушили китайські виробники дешевого взуття, Bally не зрадили своїм цінностям, а просто запустили додаткові лінії аксесуарів та одягу. У сучасних колекціях повага до споживача, як і раніше, на чолі кута. Ніякого fast fashion: якщо зараз модно носити сліпери у східній манері, загинаючи задник, Bally просто викроїть його так, щоб не порушити форму взуття і уникнути заломів. Раптом ви одного разу справді захочете внести улюблені туфлі в заповіт.
