Вам лист: як купувати коштовності в інтернеті
Ще п'ять років тому уявити собі, що можна буде купувати прикраси з дорогоцінними каменями за ціною вище середнього в інтернеті, було неможливо. Особливо, якщо покупка здійснюється не через офіційний сайт ювелірного Будинку, а через гігантський онлайн-магазин. Проте, кількість прикрас з діамантами, сапфірами і смарагдами збільшується на таких майданчиках місяць від місяця і витратити на одну прикрасу в інтернеті від двадцяти тисяч доларів – вже звичайна справа.
Дебора Нікодемус, СЕО онлайн-ритейлера Moda Operandi: "У якийсь момент стало зрозуміло, що наші клієнти шукають прикраси, які відповідають і нашим уявленням про ювелірні вироби. Вони хотіли, щоби ми запропонували кращі в світі прикраси легендарних Будинків, а також мали можливість доступу до нових брендів, тому ми і надали платформу для цього. В результаті онлайн виявився вельми потужним каналом для покупки предметів розкоші в усіх категоріях. Для нас і наших клієнтів все зводиться до довіри, яку ми вже заробили. Наші клієнти знають, що незалежно від того, що ми показуємо, це дійсно кращі предмети".
Останнім часом на онлайн-ритейлери на кшталт Modaoperandi, Net-a-Porter і Mr Porter все частіше виходять і великі ювелірні бренди. Так, наприклад, 12 вересня 2017 року на Mr Porter були представлені годинники і ювелірні вироби Будинку Piaget зі знаковими колекціями Altiplano, Piaget Polo і Possession. Серед іншого, чотири моделі годинника з колекції Altiplano (однієї з найвідоміших) з ультратонкими механізмами і корпусами з білого золота, а також два браслета з колекції ювелірних виробів Possession в білому золоті з діамантами. Хоча і до цього запуску в сайту був цілком пристойний "ювелірний" список, в якому представлені Tiffany & Co., Stephen Webster, Boucheron, Repossi, Pomellato, Loree Rodkin, Chopard і Buccellati.
Якщо брати до уваги тільки перевірені сайти, то ризики покупки прикрас в інтернеті зводяться в підсумку до мінімуму, так як ритейлери відбирають коштовності і бренди з особливою ретельністю, адже ніщо так не "підмочить" репутацію, як неякісний товар. Крім того, прикраси з дорогоцінними каменями, як правило, забезпечені відповідними сертифікатами, найчастіше – AGS або GIA. Деякі інтернет-магазини пропонують свої сертифікати або сертифікати з інших лабораторій. А в характеристиках на сайті, крім красивого опису, завжди можна побачити точну вагу і каратність каменів. Якщо є сумніви в обраному товарі, то в онлайн-ритейлерів, як і в реальних, завжди є в доступі консультанти, які відповідають за конкретний розділ, в даному випадку Fine Jewelry.
До плюсів онлайн-шопінгу можна віднести величезний вибір, з яким не можуть змагатися навіть найбільші універмаги, а також майже виключити ймовірність спонтанної покупки. Сидячи перед екраном монітора, як правило, покупці більш вдумливо відправляють товар в "кошик". На деяких сайтах також є функція "депозит", що також позитивно впливає на ретельність вибору. У цьому випадку клієнт повинен сплатити 50% відразу і тільки після цього замовлення надходить безпосередньо до дизайнера. До моменту відправки прикраси, товар вже повинен бути сплачений повністю. Досвідчені продавці радять страхувати свої покупки вартістю від 4 тисяч доларів додатково, на повну вартість, так як казуси з доставкою є не тільки в нашій в країні. Про політику повернення краще уточнити відразу в кожному конкретному магазині. Як правило, це займає до 30 днів.
До плюсів сучасного онлайн-шопінгу можна віднести і те, що сьогодні більшість ритейлерів гарантують, що вся особиста інформація, яку ви надаєте для оплати або навіть реєстрації, автоматично зашифрована.
Те, що попит на покупку прикрас в інтернеті зростає стабільно, ілюструє кількість запитів в Google. Так, на запит "jewellery buy online" миттєво випадає 117 мільйонів запитів, а на "jewelry online" вже 122 мільйони. "Наші клієнти живуть по всьому світу, проте зараз ми спостерігаємо значне збільшення покупок дорогих ювелірних виробів з країн Близького Сходу й Азії. Ми також бачимо, що клієнти в цих регіонах, як правило, є набагато вимогливішими клієнтами, які можуть здійснювати покупки практично без обмежень, що в кінцевому підсумку призводить до більш високого AOV (середній чек)", – ділиться подробицями Дебора Нікодемус.
Світова практика виглядає вражаюче, у нас же в країні поки мрії про такі покупки розбиваються об сувору реальність. Оскільки шопінг з чеком понад 150 євро повинен пройти крізь митне сито (оформлення, збір, мито і т.д.), що збільшує вартість. При чому, розрахунок додаткової плати залежить як від ціни покупки, так і від виду придбання. До того ж, навіть попри те, що ритейлери ретельно шифрують дані, мало хто хоче "світити" такі придбання вже через митницю.
Читайте також: