КУПИТИ КВИТКИ

Головний аксесуар осені: сумка-хобо знову в тренді

У 2024 році цікаво задуматися, хто саме відкриває Google чи вебсайт якогось ритейлера і вводить у пошуковий рядок слова: "сумка-хобо". Цей застарілий термін викликає певні запитання, проте навіть сьогодні відомі люксові бренди використовують "хобо" для позначення безструктурних, містких сумок.

Реклама.

Походження терміну "хобо" пов'язано з мішкуватими сумками, які наприкінці ХІХ століття носили американські мігранти. Зараз ці шкіряні вироби продаються за цінами, що перевищують $1 000, і це порівняння видається досить дивним. У суспільстві виникають нові звинувачення в культурній апропріації, коли мода, здається, не враховує історію. Однак більшість людей не бачать зв'язку між терміном "хобо" і його історичним значенням. Споживачі, які слідують за трендами бохо, не задумуються про численні випадки, коли індустрія зазнавала критики за використання "бездомного шику" — вони просто намагаються придбати аксесуар, який став модним серед знаменитостей, як-от Белла Хадід, Кайлі Дженнер і Гейлі Бібер.

Навіть якщо бренди не використовують термін "хобо" у назві своїх сумок, результати пошукових систем все одно видають ці моделі завдяки таким описам, як "гнучкі", "місткі" та "просторі". Наприклад, велика богемна версія Le 5 à 7 від Saint Laurent має назву Le 5 à 7 Supple. Chloé використовує термін "хобо" після назви своєї мінімалістичної сумки Marcie, щоб пом'якшити його значення. Miu Miu описує свою нову шкіряну сумку-хобо як "космополітичну, універсальну й елегантну", що підкреслює її класичний вигляд. Тим часом нова-стара сумка Coach з назвою Brooklyn намагається уникнути асоціацій із "хобо", проте сама її назва, що викликає фантазії про богемний район Нью-Йорка, натякає на стиль сумок початку 2000-х років.

Циклічний характер моди й вимоги сучасного життя означають, що так звані сумки-хобо повертаються знову. Однак небажання індустрії еволюціонувати торкається не лише назв аксесуарів, але й інших аспектів, зокрема сталого розвитку. У час римейків мінімум, що можуть зробити бренди, — це придумати сучасні та відповідні назви для своїх продуктів. З усім тим, до самого силуету сумки питань немає. У сучасних інтерпретаціях це справді універсальні й місткі аксесуари, які стають незамінними у стрімкому та шаленому світі.

CHLOÉ
CHLOÉ

SAINT LAURENT
SAINT LAURENT

MIU MIU
MIU MIU

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.